Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nå sier faktisk forskning at det å bable er som heroin for kvinner. 

Anonymkode: 95d8a...873

Dummeste jeg har hørt. Ingen forskning sier det. 

Anonymkode: 92ff5...118

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og. 

Anonymkode: cd102...503

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er lei av folk som sutrer om alt og ingenting jeg.

Anonymkode: 2ecb0...551

100 prosent enig! 

Anonymkode: 62232...3bc

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Alle bare snakker og snakker. Ingen hører etter. 

Anonymkode: a0ff6...cec

Altfor mange mennesker elsker lyden av sin egen stemme, tror de er verdensmestere i alt og så mye bedre enn alle andre. Det er slitsomt, men jeg bare overser det, smiler og forsøker å ha så lite kontakt med slike som mulig. 

Anonymkode: d8774...582

Skrevet

Det mest irriterende, synes jeg, er de som bestandig skal kommentere meg som er introvert - "Du virker jo så oppegående", "Hæææ?! Sliten av sosiale settinger, DU?! Du som alltid virker så hyggelig?!", "Bli med daaaa - Du er jo så kjeeeeedelig!", "Det er jo bare for en time eller noe!"

Jeg er voksen. Jeg bestemmer selv! Det gjør meg ikke til: 

Lite oppegående, utrivelig, kjedelig, bare plutselig litt sosial... 

Ikke noen andre merkelapper de finner på heller. 

Det er mange flere ekstroverte som har lite forståelse for introverte enn andre veien. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er introvert (lader best alene), men kan snakke mye med folk jeg trives sammen med. Jeg er ikke veldig stille eller forsiktig.

Det jeg ikke forstår, er supersosiale, ekstroverte mennesker som tar det som en personlig fornærmelse dersom noen er litt stille, eller de skal gå all inn for å lokke vedkommende ut av «skallet sitt», som om de har null forståelse for at det ikke er alles ønske å skravle hele tiden. Eller det verste: de som har behov for å sette en diagnose på stillfarne mennesker.

Anonymkode: 85230...f32

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sånn er livet TS, man må bare innfinne seg med at samfunnet er tilpasset de ekstroverte, og at det er de som definerer samfunn, arbeidsliv og andre relasjoner. Så får hver enkelt som ikke kjenner seg igjen i å være ekstrovert løse det med å jatte med eller finne andre strategier. 

Anonymkode: 85b80...3e8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...