AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:35 #1 Skrevet mandag kl. 18:35 Jeg har bart. Er dame. Finnes det en mann for meg der ute som ikke bryr seg om det? Anonymkode: 92be7...cf7
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:40 #2 Skrevet mandag kl. 18:40 Tvilsomt. Jeg napper min foran kjæresten da, det bryr han seg ikke noe om. Anonymkode: 3cc52...cf2 5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:46 #3 Skrevet mandag kl. 18:46 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tvilsomt. Jeg napper min foran kjæresten da, det bryr han seg ikke noe om. Anonymkode: 3cc52...cf2 Blir det ikke mer bart av det? Anonymkode: 92be7...cf7
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:47 #4 Skrevet mandag kl. 18:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir det ikke mer bart av det? Anonymkode: 92be7...cf7 Av å nappe? Nei. Man får ikke mer av å barbere heller, kun en myte. Anonymkode: 3cc52...cf2 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:48 #5 Skrevet mandag kl. 18:48 Kan jo finnes, men de fleste kvinner med bart tar den nok. Jeg har lyst dun, men tar det likevel. Anonymkode: c46c4...475
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:50 #6 Skrevet mandag kl. 18:50 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir det ikke mer bart av det? Anonymkode: 92be7...cf7 Det er jo ikke slik at en napper og napper og plutselig står der med skjegg. Jeg har nappet øyenbryn i alle hår og det er jo ikke slik at jeg har øyenbryn i hele ansiktet, heller tvert om hvis du napper samme hår mange ganger over lang tid, kan hårsekken bli skadet slik at håret vokser ut svakere, tynnere, eller ikke vokser ut igjen i det hele tatt, spesielt hvis du napper ut roten. En får ikke mere hår av verken å nappe eller barbere Anonymkode: 412a7...fd9 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:54 #7 Skrevet mandag kl. 18:54 Man får som det sies ikke mer hår av barbering, men håret får en bredere snittflate så det kan framstå tykkere. Anonymkode: ff1be...ffa
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:55 #8 Skrevet mandag kl. 18:55 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Av å nappe? Nei. Man får ikke mer av å barbere heller, kun en myte. Anonymkode: 3cc52...cf2 Stivere hår da? Det må ikke se verre ut enn slik det ser ut nå 😂 Anonymkode: 92be7...cf7
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:55 #9 Skrevet mandag kl. 23:55 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tvilsomt. Jeg napper min foran kjæresten da, det bryr han seg ikke noe om. Anonymkode: 3cc52...cf2 Det anbefales ikke å nappe. Da blir hårene stivere og grovere. Anbefaler hårlaser voksing i salong eller hjemme. Hva med den nye Alvaskin maskinen? Noen som har prøvd? Anonymkode: 31d88...87a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 00:06 #10 Skrevet tirsdag kl. 00:06 Liker bedre damer med skjegg. Anonymkode: 2f377...a90
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:06 #11 Skrevet tirsdag kl. 05:06 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det anbefales ikke å nappe. Da blir hårene stivere og grovere. Anbefaler hårlaser voksing i salong eller hjemme. Hva med den nye Alvaskin maskinen? Noen som har prøvd? Anonymkode: 31d88...87a Anonymkode: 92be7...cf7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:08 #12 Skrevet tirsdag kl. 05:08 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Liker bedre damer med skjegg. Anonymkode: 2f377...a90 Anonymkode: 92be7...cf7
Lorian Skrevet tirsdag kl. 06:55 #13 Skrevet tirsdag kl. 06:55 Damer med bart blir for maskulint for meg. Men du kan jo bare fjerne den hvis du ønsker? Mange damer gjør jo det.
BobbySocks Skrevet tirsdag kl. 07:03 #14 Skrevet tirsdag kl. 07:03 Altså, vi har et utvalg av metoder for å fjerne bart, bare se på menn. Det er ikke som du MÅ ha bart om du ikke vil. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:05 #15 Skrevet tirsdag kl. 07:05 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det anbefales ikke å nappe. Da blir hårene stivere og grovere. Anbefaler hårlaser voksing i salong eller hjemme. Hva med den nye Alvaskin maskinen? Noen som har prøvd? Anonymkode: 31d88...87a Det er ikke sant. Hårene blir heller færre, siden hårsekken blir skadet av å nappe. Anonymkode: 3cc52...cf2 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:22 #16 Skrevet tirsdag kl. 07:22 Lorian skrev (26 minutter siden): Damer med bart blir for maskulint for meg. Men du kan jo bare fjerne den hvis du ønsker? Mange damer gjør jo det. Skeptisk til å fjerne dun. Anonymkode: 92be7...cf7
Lorian Skrevet tirsdag kl. 07:45 #17 Skrevet tirsdag kl. 07:45 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skeptisk til å fjerne dun. Anonymkode: 92be7...cf7 Men syntes de godt da? Noe hår vil det jo være på overleppa, men du kan jo nappe de hvis de er lange eller mørke. På samme måte som du napper øyenbryn.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:52 #18 Skrevet tirsdag kl. 07:52 Lorian skrev (6 minutter siden): Men syntes de godt da? Noe hår vil det jo være på overleppa, men du kan jo nappe de hvis de er lange eller mørke. På samme måte som du napper øyenbryn. De er mørke. Legger merke til de i profil. Å nappe sitter veldig langt inne. Anonymkode: 92be7...cf7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:54 #19 Skrevet tirsdag kl. 07:54 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er jo ikke slik at en napper og napper og plutselig står der med skjegg. Jeg har nappet øyenbryn i alle hår og det er jo ikke slik at jeg har øyenbryn i hele ansiktet, heller tvert om hvis du napper samme hår mange ganger over lang tid, kan hårsekken bli skadet slik at håret vokser ut svakere, tynnere, eller ikke vokser ut igjen i det hele tatt, spesielt hvis du napper ut roten. En får ikke mere hår av verken å nappe eller barbere Anonymkode: 412a7...fd9 Øyenbrynshår er ikke hormonelt slik som hår i ansiktet, derfor blir de ikke tykkere ved napping. Når man napper hår på haken eller på overleppen, blir hårsekken ødelagt og det strømmer da blod til for å reparere hårsekken og det dannes flere hår. TS: Det kommer an på hvor gammel du er faktisk, for jeg tror eldre menn tolererer mer enn yngre menn. Det kommer også an på mye og mørke hår du har på haken, og de kan fjernes ved elektrolyse behandling eller laser, og hvis det er en diagnose som gjør at du har behåring der, får du litt støtte fra Helfo til hårfjerning. Jeg har alltid fjernet mine hår i ansiktet med elektrolyse, fordi jeg ikke har følt meg komfortabel med de, og ja jeg har fått kommentarer fra menn. Anonymkode: 73a6f...9b7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:58 #20 Skrevet tirsdag kl. 07:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Øyenbrynshår er ikke hormonelt slik som hår i ansiktet, derfor blir de ikke tykkere ved napping. Når man napper hår på haken eller på overleppen, blir hårsekken ødelagt og det strømmer da blod til for å reparere hårsekken og det dannes flere hår. TS: Det kommer an på hvor gammel du er faktisk, for jeg tror eldre menn tolererer mer enn yngre menn. Det kommer også an på mye og mørke hår du har på haken, og de kan fjernes ved elektrolyse behandling eller laser, og hvis det er en diagnose som gjør at du har behåring der, får du litt støtte fra Helfo til hårfjerning. Jeg har alltid fjernet mine hår i ansiktet med elektrolyse, fordi jeg ikke har følt meg komfortabel med de, og ja jeg har fått kommentarer fra menn. Anonymkode: 73a6f...9b7 Hva er elektrolyse? Anonymkode: 92be7...cf7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå