Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr, jeg har sett noen sider ved han jeg ikke liker, når han er full,så skjer det enkelte ting, blant annet så setter han på musikkvideoer, gamle,av Gwen Stefani , også annen type musikk, men så brøt han ut her i høst : Åh jeg kunne tenkt meg å slikke henne så jævlig.

Jeg hadde mest lyst å gå der og da, men så tenkte jeg, j g får ta det med han i morgen, selv om jeg ga uttrykk for at jeg ikke likte det.Man sier da ikke sånt foran en dame man dater ? han sier han liker meg så godt.

Han har også uttrykt lignende ting mot andre kjendis damer.

Anonymkode: dbac1...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg dater en fyr, jeg har sett noen sider ved han jeg ikke liker, når han er full,så skjer det enkelte ting, blant annet så setter han på musikkvideoer, gamle,av Gwen Stefani , også annen type musikk, men så brøt han ut her i høst : Åh jeg kunne tenkt meg å slikke henne så jævlig.

Jeg hadde mest lyst å gå der og da, men så tenkte jeg, j g får ta det med han i morgen, selv om jeg ga uttrykk for at jeg ikke likte det.Man sier da ikke sånt foran en dame man dater ? han sier han liker meg så godt.

Han har også uttrykt lignende ting mot andre kjendis damer.

Jeg kan også si litt rare ting når jeg er beruset. Men aldri noe ufint til kjæresten min. Jeg er så altfor glad i han og vet han hadde blitt lei seg om jeg sa noe som han ikke likte. 

Når det gjelder han du dater ts, så synes jeg du skal vurdere om dette er en mann du vil ha i livet ditt. Jeg hadde nok ikke orket. Siden dere fortsatt dater og ikke er kjærester, så er det vel ikke et tap sånn sett. Så får det bli en lærepenge for han (forhåpentligvis) hvis du går på det grunnlaget. 

Sånn gjør man bare ikke, om man er glad i et annet menneske 🙄 For en dust! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Fyren er en løk. Regner med han er eldre enn 18? Dette greiene her tar du ikke med deg i sosiale lag. Vandre videre, det hadde i allefall jeg gjort. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja han er 40 år, jeg har datet han lenge.

• Nyttig 1
Skrevet

Spar deg selv for masse ugreier i årene  som kommer - dropp ham.

Og så finner du heller en mann som er voksen og moden i hodet også!

Anonymkode: 4f0a7...689

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Spar deg selv for masse ugreier i årene  som kommer - dropp ham.

Og så finner du heller en mann som er voksen og moden i hodet også!

Enig 😅

Min tanke er at dersom dette er det som slipper forbi filteret hans, tenk hvilke tanker han holder for seg selv...

Anonymkode: d7ada...ae9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja jeg skal vurdere i Januar hva jeg skal gjøre om han ikke bedrer seg, mistenker han har lite empati.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja jeg skal vurdere i Januar hva jeg skal gjøre om han ikke bedrer seg, mistenker han har lite empati.

Han drikker for mye, blir ubehagelig i fylla, har lite empati, er ekstremt umoden for sin alder, viser lite respekt for deg.

Hva mer må du vurdere?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja han er 40 år, jeg har datet han lenge.

Også sier han sånt?? Ikke rart han er singel. Og det bør han fortsette å være! Kom deg unna! 

Anonymkode: 3278a...7cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

..HVORFOR vente? Virkelig? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Også sier han sånt?? Ikke rart han er singel. Og det bør han fortsette å være! Kom deg unna! 

Ja det her er bare en liten del av det han gjør mot meg når jeg besøker han, han er i tillegg voldelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det her er bare en liten del av det han gjør mot meg når jeg besøker han, han er i tillegg voldelig.

Og du vil vente til neste år før du vil vurdere om du skal gjøre det slutt???

Hvilket grep er det han har på deg?

Truer han deg? Bor han gratis hos deg? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og du tror han skal forandre seg til januar? Om han vil endre seg på noen måter, så blir det kun til det verre. Vi er på vei inn i en høytid som generelt innebærer høyere alkoholforbruk enn normalt... Vær obs på det. 

Kom deg ut i dag før du ender opp med varige skader. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ingen grunn til å vente til januar med å vurdere om du skal forlate ham. Han er voldelig, og det er grunnen til at du skal avslutte det nå.

Dere dater fortsatt og han har vist deg hvordan han er. Det at dere ikke bor sammen kan gjøre det litt enklere for deg å gå fra ham, men ikke vent til det eskalerer før du går. Gjør det nå.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Enig 😅

Min tanke er at dersom dette er det som slipper forbi filteret hans, tenk hvilke tanker han holder for seg selv...

Min tanke er at dette gjelder 99.5% av befolkningen.

Anonymkode: 26c0c...3ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

han er i tillegg voldelig

...og du velger å nevne Gwen Stefani???? 

Anonymkode: 3ccef...f46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ha hørt feil? Hørt mye rart av locker room talk men ikke den varianten. 

Men det er vel fint at han går inn for å tilfredsstille dama og ikke bare seg selv - i fantasien iallfall? 

Anonymkode: 23109...bae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...