Natttåke Skrevet tirsdag kl. 11:15 #41 Skrevet tirsdag kl. 11:15 Arrangere selv i mitt hjem, men er også gjerne gjest.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:25 #42 Skrevet tirsdag kl. 11:25 Arrangere selv, uten tvil! Bare slappe av og kose oss hele dagen i egen sofa og barna kan ta med seg gavene på rommene etter vi er ferdige å åpne. Ingen kjøring og stress, rett og slett magisk ☺️🎄 Anonymkode: a2db5...a0f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:32 #43 Skrevet tirsdag kl. 11:32 Foretrekker uten tvil å være gjest. Anonymkode: 4b6aa...dec
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:49 #44 Skrevet tirsdag kl. 11:49 Elsker å arrangere. Og være hjemme hos oss selv hele dagen. Kose meg på kjøkkenet, starte tidlig. Julemat er jo ikke akkurat det mest kompliserte og tidskrevende Og jeg får alt akkurat slik jeg vil ha det. Har en særdeles oppegående mann, da. Så i praksis trenger jeg bare å tenke på pynt og matlaging. Alt annet praktisk skjer av seg selv rundt meg. Anonymkode: c6762...499
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:59 #45 Skrevet tirsdag kl. 11:59 Vi feirer tre til fire husholdninger sammen, men alltid hos oss. Jeg har aldri vært julegjest (i voksen alder), så det er umulig å svare på. Men, i andre sosiale sammenhenger trives jeg dårlig med å bli oppvartet, jeg liker bedre å oppvarte andre, og på bakgrunn av det vil jeg tro at jeg trives best i en vertinnerolle. Anonymkode: 20761...f1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå