AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #1 Skrevet 8. desember 2025 Startet på Zoely for 10 dager siden, og har på disse 10 dagene gått opp fra 55 til 58 kg. Har tidligere vært stabil på 55 kg, så er ikke i tvil at det kommer av p-pillene. Må jeg anta at det vil fortsette, eller vil det stabilisere seg? Anonymkode: dcb95...85d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #2 Skrevet 8. desember 2025 Du vet vel om du har endret inntak av mat eller ikke? Anonymkode: 09add...ef0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #3 Skrevet 8. desember 2025 Jeg begynte på Loette for 2 mnd siden, og håoer på oppgang. Jeg er en av de som alltid er sulten, men som ikke klarer å gå opp i vekt. Jeg har mer enn nok med å klare å holde vekten. Anonymkode: fe7b1...b63
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #4 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet vel om du har endret inntak av mat eller ikke? Anonymkode: 09add...ef0 Selvfølgelig vet jeg det, og jeg har ikke endre inntaket. Ikke endret aktivitetsnivået heller. ts Anonymkode: dcb95...85d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå