AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:04 #21 Skrevet mandag kl. 15:04 Nei. Både såpe og deo lukter så mye hos menn, så det er ofte mer enn nok. Anonymkode: d810d...f93
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:15 #22 Skrevet mandag kl. 17:15 Ingen bør bruke kjemikalier som langsomt forgifter oss. Anonymkode: 1f860...9d0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:21 #24 Skrevet mandag kl. 17:21 En mild duft - ja. Jeg har en kollega som bruker en mild duft, den lukter rett og slett bare rent. Henger omtrent etter han når han går forbi 🤭 Anonymkode: 09910...dd0
Blåttvann Skrevet mandag kl. 17:26 #25 Skrevet mandag kl. 17:26 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spørsmål til kvinner: Synes du menn bør bruke parfyme? Hva slags lukt liker du i så fall, har du en favoritt parfyme du kan anbefale? Anonymkode: 00b1d...db6 Det må være max en sprut på bar hud etter dusj der han går gjennom skyen av sprayen. Ellers dør jeg var vondt i nesa og får hodepine. Er få gode herreparfymer.
Gekko Skrevet mandag kl. 17:33 #26 Skrevet mandag kl. 17:33 Ja, absolutt! I passe mengde, så det kjennes på helt nært hold - ikke i ungdomsskole-gutt mengde. Riktig parfyme/after shave på riktig mann gjør meg helt mo i knærne.
katties Skrevet mandag kl. 17:37 #27 Skrevet mandag kl. 17:37 Selv elsker jeg parfyme på meg selv men kunne ikke brydd meg mindre om mannen jeg er med har det på eller ikke, så lenge det ikke er for mye.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:41 #28 Skrevet mandag kl. 17:41 Gir da blaffen i hva kvinner mener. Har tre stykker jeg veksler mellom. Bruker et spray på øvre delen av brystet før jeg kler på meg. Anonymkode: 87f9c...516
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå