Gå til innhold

Selskapskjoler

Fremhevede innlegg

Skrevet
:overrasket: Så ut som en underkjole...

Var i et bryllup en gang hvor noen faktisk kom i en underkjole! En svart liten blondegreie med rose sløyfer. Satt og tenkte at den kjolen var da litt vågal og gjennomsiktig, helt til noen som jobbet i butikken som solgte den bekreftet at den kom fra undertøys avdelingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei

jeg ble i dag spurt om å være forlover, kjempe koselig syns jeg. Men jeg sliter litt, sitter på nettet å prøver å finne en kjole. Har dere noen gode nettsider med fine billige kjoler eller kjoler til utlån...

Har du spurt bruden hva hun vil at du skal ha på deg? Nå dikterer vel de ferreste brudene hva forloveren skal ha på seg, men jeg mener at det bør være noe som fremhever bruden, så og si. Selv om hun sier at du kan ha hva du vil, så bør du følge samme stil, og passe på at du ikke utstråler henne. Har bruden på seg en liten sommerkjole, passer det dårlig at forloveren har en lang ballkjole osv. Da jeg skulle hjelpe en brud og forloveren hennes å designe anntrekk bestemte vi først hva bruden skulle ha på seg, og så lagde "regler" for hva forloveren skulle ha på seg: Stor sett samme kjole, men i en annen farge, mindre vidde i skjørtet, mindre utrigning, ikke like stramt korsett etc. Du trenger jo ikke å dekke deg til i en stygg kjole, men du bør la være å fremheve at du f.eks har en D-cup mens bruden er en A-cup, liksom.

Og grattulerer masse med forlover-"jobben"!

Endret av Kara W
Skrevet
Har du spurt bruden hva hun vil at du skal ha på deg?  Nå dikterer vel de ferreste brudene hva forloveren skal ha på seg, men jeg mener at det bør være noe som fremhever bruden, så og si.  Selv om hun sier at du kan ha hva du vil, så bør du følge samme stil, og passe på at du ikke utstråler henne.  Har bruden på seg en liten sommerkjole, passer det dårlig at forloveren har en lang ballkjole osv.  Da jeg skulle hjelpe en brud og forloveren hennes å designe anntrekk bestemte vi først hva bruden skulle ha på seg, og så lagde "regler" for hva forloveren skulle ha på seg: Stor sett samme kjole, men i en annen farge, mindre vidde i skjørtet, mindre utrigning, ikke like stramt korsett etc.  Du trenger jo ikke å dekke deg til i en stygg kjole, men du bør la være å fremheve at du f.eks har en D-cup mens bruden er en A-cup, liksom.

Og grattulerer masse med forlover-"jobben"!

jeg er helt enig med deg, jeg har ikke sett kjolen hennes, fordi hun bor et stykke unna meg, men hun har forklart kjolen og hun skal ta en bilde så jeg får sett den. vi har avtalt at jeg skal ha en kjole med fargen burgunder, da dett er en farge hun liker innmari godt.

Skrevet

Syns kjolen som Bauch la ut var rålekker jeg!!! :danse:

Det er jo stoff (ofte duchess tror jeg) under blondene....er ikke sånn at man ser rett hjem ;)

Skrevet

Andre butikker i Oslo som har pene selskapskjoler er:

- Oasis

- Massimo Dutti

- Coast

Alle disse tre finner du i Hedgedalveien/Bogstadveien :)

(dette var et tips til deg og, veslo ;) )

Skrevet

Be You i Akersgata og på Bjølsen har også mange fine kjoler

Skrevet
divakjoler.no Sjekk den, mye fint syns jeg.

Mot et depositum så kan du få 3 kjoler sendt hjem til deg, hvis du ønsker å prøve de først ;)

Og denne damen er ihvertfall seriøs, desverre kan jeg ikke si det samme om brudeshop.com. :frustrert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

jeg skal i et bryllup om en stund, men sliter med å finne en passende kjole. :forvirret:

har noen noen bra sider man kan gå inn på å se? Jeg skal bare være vanlig gjest, men vil jo gjerne være litt fin.

Hilsen bryllups-gjest

Skrevet
Mot et depositum så kan du få 3 kjoler sendt hjem til deg, hvis du ønsker å prøve de først  ;)

Og denne damen er ihvertfall seriøs, desverre kan jeg ikke si det samme om brudeshop.com.  :frustrert:

Hva mente du med det om brudeshop.com Vesle Vesla? Burde man styre unna? Dårlig service?

• 2 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Hei

jeg ble i dag spurt om å være forlover, kjempe koselig syns jeg. Men jeg sliter litt, sitter på nettet å prøver å finne en kjole. Har dere noen gode nettsider med fine billige kjoler eller kjoler til utlån...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...