AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Vi har kjøpt oss ny sofa. Den er lysegrå i stoff. Har pr idag Minty Breeze farge på veggen. Litt usikker på om den faktisk vil være fin til sofaen. VI har uansett tenkt å male stuen på nytt. Så ønsker å få noen ideer om hvilken farge vil passe. Kun halve stuen får sollys, så halve er "mørk". Så fargen på passe til denne. Anonymkode: afbb8...eff
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Hvorfor har du kjøpt grå sofa? Det er jo så 2015. Litt vanskelig å passe inn i dagens interiør. Håper du har kjøpt en varm gråfarge og ikke en kald i hvert fall da. Anonymkode: 4acaf...1ce 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor har du kjøpt grå sofa? Det er jo så 2015. Litt vanskelig å passe inn i dagens interiør. Håper du har kjøpt en varm gråfarge og ikke en kald i hvert fall da. Anonymkode: 4acaf...1ce For noe surt oppgulp. Sofaer har man i mange år og da kjøper man selvfølgelig den fargen man liker og ønsker. TS, vi har 4017 pilasterblå. Den ser litt ulik ut i ulikt lys, men alltid vakker. Passer veldig godt til grått. Anonymkode: dc66b...9e3 4 1
Kålrota Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Jeg synes grå passer til det meste, kanskje med unntak av beige. Det ville jeg ikke hatt på veggen uansett jeg, så grå sofa funker godt. Vi har en blågrå tone på veggene, tror den heter Kveldshimmel.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Jeg har sand på veggen og grå sofa Anonymkode: 5353a...481 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Vi har Linblå. I resten av rommet er det i kombinasjon med fargwn Comfort Grey. Og litt grønnlige puter og mye grønne planter. Anonymkode: 7f569...492
sonush Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor har du kjøpt grå sofa? Det er jo så 2015. Litt vanskelig å passe inn i dagens interiør. Håper du har kjøpt en varm gråfarge og ikke en kald i hvert fall da. Anonymkode: 4acaf...1ce Hvorfor? Vel fordi vi kjøpte en fargen vi likte. Trendene har vi aldri brydd oss om, de endrer seg som årstider. Kjøper ikke en ny sofa annethvert år. Spørsmålet var til de som AnonymBruker skrev (2 timer siden): For noe surt oppgulp. Sofaer har man i mange år og da kjøper man selvfølgelig den fargen man liker og ønsker. TS, vi har 4017 pilasterblå. Den ser litt ulik ut i ulikt lys, men alltid vakker. Passer veldig godt til grått. Anonymkode: dc66b...9e3 Kålrota skrev (2 timer siden): Jeg synes grå passer til det meste, kanskje med unntak av beige. Det ville jeg ikke hatt på veggen uansett jeg, så grå sofa funker godt. Vi har en blågrå tone på veggene, tror den heter Kveldshimmel. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi har Linblå. I resten av rommet er det i kombinasjon med fargwn Comfort Grey. Og litt grønnlige puter og mye grønne planter. Anonymkode: 7f569...492 Det var fine farger, men dere som har disse fargene (i rødt) blir ikke de litt "kalde"? Passer deres gråe sofa til fargene? Noe som helst mulighet til å se et bilde av de irl for å danne et inntrykk. Sofa vi har valgt er Hjellegjerde Dyp lysegrå (finnes i mørkgrå også). AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har sand på veggen og grå sofa Anonymkode: 5353a...481 Sand har vi i gangene (to av de) allerede, kjempe fin farge. Tar vi det i stua i tillegg, så blir det så likt i hele leiligheten. Akkurat det frister ikke. Men kunne jeg få sett bilde?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Jeg synes det er fint med en litt varm veggfarge, om sofaen er kjølig grå. Jeg hadde selv tenkt at minty breeze og grå ble litt gusjete mot hverandre, litt for likt, men det kan jo hende du har andre preferanser 😊 jeg ville gått for en lys, men litt mer pigmentert farge - i en farge du liker. Spør på fargerike eller lignende butikk, de er ofte gode! Eller forsøk chat gpt, jeg sparrer en del med den i fargesamtaler - og kan få tips om ting jeg ikke har tenkt på. Anonymkode: 4e326...5f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå