AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Bør vi skamme oss? Bør vi støtte diktatur-regimer som Kina ved at de skal tjene på oss? Eller er du stolt av hvordan diktaturer fungerer, les Russland? Temu? Frakt av varer jorden rundt? Anonymkode: 113c3...34f
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Har ingenting imot hverken Kina eller Russland. Vesten produserer nærmest ingenting lenger, så man er ofte nødt til å handle fra Kina, og dessuten tilbyr de bedre kvalitet - med mindre man er nesten tom i topplokket og ikke klarer skille mellom useriøse og seriøse selgere. Faller du innenfor den kategorien, kanskje? Anonymkode: f3b8e...d2c
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Har ingen problemer med det. Norges priser er 700% dyrere, utvalget her i nisselandet er skrekkelig dårlig. Såklart ser en seg rundt på nettet da. En skal ha en veldig basic bitch stil eller være millioner for å finne noe her i Norge lengere. Anonymkode: bafb1...df7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har ingenting imot hverken Kina eller Russland. Vesten produserer nærmest ingenting lenger, så man er ofte nødt til å handle fra Kina, og dessuten tilbyr de bedre kvalitet - med mindre man er nesten tom i topplokket og ikke klarer skille mellom useriøse og seriøse selgere. Faller du innenfor den kategorien, kanskje? Anonymkode: f3b8e...d2c Du bryr deg ikke om folkemord (Putin) eller at Staten (f.eks. Kina) skal bestemme alt du gjør i livet ditt, barnearbeid, osv? Skal vi gjøre oss 100% avhengige av slike tyranner som styrer et diktatur? Anonymkode: 113c3...34f 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har ingen problemer med det. Norges priser er 700% dyrere, utvalget her i nisselandet er skrekkelig dårlig. Såklart ser en seg rundt på nettet da. En skal ha en veldig basic bitch stil eller være millioner for å finne noe her i Norge lengere. Anonymkode: bafb1...df7 Det er helt frivillig å bo i dette nisselandet 🤷♀️ Anonymkode: c4863...ce2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Kjøper det meste lokalt. Jeg liker å støtte lokalt næringsliv, de som gir jobber i lokalsamfunnet, som har butikker vi kan handle i, som gir tilbake til idrettslagene, korpset og turnforeningen. Om færre og færre bruker de lokale butikkene så forsvinner de, arbeidsledigheten vil stige og lokalsamfunnene vil bli fattigere. Det jeg ikke får tak i lokalt kan jeg handle på nett, men ikke fra Temu, Kina og diverse. Anonymkode: ec698...a48 3 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Tenk at mange gir bort dette søppelet i julegaver. Anonymkode: b4809...12e 4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Folk har ikke råd til å handle i Norge lenger, så derfor Kina. Anonymkode: 5f8e2...4ef
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden 1 hour ago, AnonymBruker said: Du bryr deg ikke om folkemord (Putin) eller at Staten (f.eks. Kina) skal bestemme alt du gjør i livet ditt, barnearbeid, osv? Skal vi gjøre oss 100% avhengige av slike tyranner som styrer et diktatur? Anonymkode: 113c3...34f Jeg gir også blanke f i det. Når ting er mye dyrere i Norge kjøper jeg fra andre land. Jeg kjøper det som passer lommeboken min mest. Anonymkode: 97da3...d86
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Hvis alternativet er gaver fra temu og drop ship så nei takk, jeg MÅ ikke ga gaver, jeg MÅ ikke gi gaver jeg ikke har råd til. Anonymkode: c9d9c...ea6 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå