AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:34 #41 Skrevet onsdag kl. 21:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da var han lettskremt. Etter 4 mnd er det like greit å luke bort de som ikke egentlig er interessert i noe mere. Anonymkode: 460d8...3ff Skrivefeil Anonymkode: 460d8...3ff
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:37 #42 Skrevet onsdag kl. 21:37 Jeg blir så fort glad i folk! Og jeg sa en gang til en klient i et yrke det ikke passer seg at jeg var glad i henne 😂 DET var kleint det! Du har ikke ødelagt alt, du har vært DEG! Og liker han ikke deg så var ikke dette ment å bli dere. Men jeg er litt sånn selv at jeg får fort tanker om at det må "lykkes" heller enn å nyte prosessen. Anonymkode: 84271...f76 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:38 #43 Skrevet onsdag kl. 21:38 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da var han lettskremt. Etter 4 mnd er det like greit p like bort de som ikke egentlig er interessert i noe mere. Anonymkode: 460d8...3ff Ikke den du siterte, men ja! Gubba noe, hvis den andre ikke kan si noe om interesse eller eksklusivitet etter ca en måneds tid halvannen så tenker jeg at interessen egentlig ikke er der. Anonymkode: 84271...f76 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #44 Skrevet 22 timer siden Finn en som setter pris på at du sier det. Ja, du slår noen rekorder med å si det etter to dater. Men at han ikke ble smigret og sa at han liker deg veldig godt han også, det tenker jeg er et dårlig tegn. La mannen seile sin egen sjø. En mann som liker deg kan ikke vente til etter jul med å se deg igjen. Så finn en annen som faktisk liker deg tilbake. Like greit at han ble luket ut tenker jeg. Slapp du å kaste bort tid. ❣️ Anonymkode: 460d8...3ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #45 Skrevet 21 timer siden Hvis han sender snap så vent med å åpne den! Bruk tid du også, ikke svar med en gang. Anonymkode: 37083...e30 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå