AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #21 Skrevet 8. desember 2025 Dere har så mange flotte planer 🥰 Jeg må enda avvente litt, men har i en del år ikke hatt feriebudsjett siden jeg ikke har dratt noe sted. Jeg har innvilget meg selv ekstra penger til vannmelon, is, og bær (jeg kan spise hauger av særlig vannmelon og tildeles bær, så det er litt 🤣😋). I år reiste jeg for første gang på et tiår på et kurs og brukte litt ekstra på mat. Jeg vurderer sterkt å reise et eller annet sted neste år. Drømmer om tretopphytte, fyrferie eller noe sånt. Det blir ikke tusenvis her, men mulig litt ferie likevel 😊 Artig å lese hva andre skal 😊 Anonymkode: 98448...815 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #22 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere har så mange flotte planer 🥰 Jeg må enda avvente litt, men har i en del år ikke hatt feriebudsjett siden jeg ikke har dratt noe sted. Jeg har innvilget meg selv ekstra penger til vannmelon, is, og bær (jeg kan spise hauger av særlig vannmelon og tildeles bær, så det er litt 🤣😋). I år reiste jeg for første gang på et tiår på et kurs og brukte litt ekstra på mat. Jeg vurderer sterkt å reise et eller annet sted neste år. Drømmer om tretopphytte, fyrferie eller noe sånt. Det blir ikke tusenvis her, men mulig litt ferie likevel 😊 Artig å lese hva andre skal 😊 Anonymkode: 98448...815 Både tretopphytte og fyrferie står på lista mi over ting jeg har lyst til å gjøre! Anonymkode: 75466...423
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #23 Skrevet 8. desember 2025 Kunne godt dratt på hytta og spart penger men det dessverre alt for trist vær i dette landet. Regn/tåke/sludd nesten 200 dager i året. Og det rundt Oslo. Anonymkode: 062ca...4c7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #24 Skrevet 8. desember 2025 2 voksne, 2 barn 12 og 18 år. Feriebudsjettet for 2026 blir fort en plass mellom 200 og 250k Anonymkode: 89d92...f0b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #25 Skrevet 8. desember 2025 Aner ikke hva det blir i år. Vi SKAL og MÅ på konsert. Billetter er ikke sluppet enda, hvor de skal er heller ikke blitt avslørt. Det ryktes om at det kommer noen detaljer i januar. Så vi aner ikke når vi skal reise eller hvor vi skal reise enda. Kanskje blir det mer enn en konsert også? Lov å håpe! Så skal vi reise bort jul og nyttår. Da skal vi til Sør-Korea. Flybillettene koster kun avgifter. Men hotell og alt annet vet jeg ikke hva kommer på. Skal selge hus og flytte slik at tilgjengelig budsjett er uvisst. Anonymkode: e07a2...4de
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #26 Skrevet 8. desember 2025 Jeg brukte 92.000kr alene på 4 uker i Thailand nå i oktober/november. Reiste rundt og levde som en greve og bodde luksuriøst. Blir nok en ny tur til Asia neste år da jeg liker å reise når det er mørketid i Norge. Fikk ca 100k i feriepenger og er alene så føler jeg kan forsvare det. Fond og sparing er jo litt kjedelig når man er singel og ikke har barn.... Anonymkode: c34a7...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #27 Skrevet 9. desember 2025 Vi bruker mellom 400-500 tusen kroner på ferier i året, men i år bruker vi nok nærmere 600 tusen. Anonymkode: 0cf81...972 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #28 Skrevet 9. desember 2025 Jeg er alene med to barn på 5 og 6. Vi skal 16 dager til Gran Canaria, det kostet 57.000 for all inclusive. Skal også til Dyreparken i Kristiansand i 3 netter, det koster ca 15.000. Har også leid hytte ved havet en ukes tid, noe som koster ca 10.000. Ellers skal vi være et par uker på egen hytte. Det koster kun mat og bensin. Anonymkode: 7c3a7...9ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå