AnonymBruker Skrevet i går, 12:42 #1 Skrevet i går, 12:42 Selgeren på finn selger puter med origanal bilde, altså bilde av puter fra butikk. Spurte om vedkommende kunne tatt flere bilder privat av puter men det kunne hn ikke da hn pakket de vekk. Hadde du allikevel kjøpt? Anonymkode: 55773...25a
AnonymBruker Skrevet i går, 12:47 #4 Skrevet i går, 12:47 Sofiei skrev (Akkurat nå): Nei. Vil gjerne se varens faktiske tilstand. Hva kan jeg skrive da? Vil ikke virke rar eller masete. Har nemlig sett etter slike puter lenge. Ts Anonymkode: 55773...25a
Karnanna Skrevet i går, 12:53 #5 Skrevet i går, 12:53 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kan jeg skrive da? Vil ikke virke rar eller masete. Har nemlig sett etter slike puter lenge. Ts Anonymkode: 55773...25a Jeg ville spurt en gang til, skriv at du vil se tilstand. Hvis selger nekter ville ikke jeg tatt sjansen på å kjøpe. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 #6 Skrevet i går, 12:57 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva kan jeg skrive da? Vil ikke virke rar eller masete. Har nemlig sett etter slike puter lenge. Ts Anonymkode: 55773...25a Da kjøper du ikke, mange salgssider godtar ikke produkt bilder, men originale bilder fra den som selger. Så vanskelig kan det vel ikke være å ta bilder av noen puter om vedkommende faktisk har de putene og de ikke er herpa og skitne. Skulle tro voksne folk skjønte såpass selv når du skal kjøpe noe. Du er ikke rar eller masete, selger som er rar i dette tilfelle Du vil vel være sikker på at vedkommende faktisk har det de skal selge? Anonymkode: 667dc...57f 4
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #7 Skrevet i går, 13:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kjøper du ikke, mange salgssider godtar ikke produkt bilder, men originale bilder fra den som selger. Så vanskelig kan det vel ikke være å ta bilder av noen puter om vedkommende faktisk har de putene og de ikke er herpa og skitne. Skulle tro voksne folk skjønte såpass selv når du skal kjøpe noe. Du er ikke rar eller masete, selger som er rar i dette tilfelle Du vil vel være sikker på at vedkommende faktisk har det de skal selge? Anonymkode: 667dc...57f Du har helt rett og takk for svar. Selgeren selger med fiks ferdig men allikevel er jeg usikker. Ts Anonymkode: 55773...25a
AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #8 Skrevet i går, 14:09 Ja, da var det solgt. Ts Anonymkode: 55773...25a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå