Windy Skrevet 2. april 2006 #1 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Ble så inspirert av et annet forum (selv om jeg bare kommer på noen få akkurat for øyeblikket ) Here goes: Faithless - Insomnia Robert Miles - Children Sinead O'Connor - Nothing Compares to You Hvilke er "dine"? Kaster inn en til: Richard Marx - Hazard (fordi det var den første engelske sangen hvor jeg lærte meg teksten utenat - den sitter ennå ) Endret 7. april 2006 av Windy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 2. april 2006 #2 Del Skrevet 2. april 2006 Crash Test Dummies- Mmm mmm mmm mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. april 2006 #3 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Killing Me ~ Robbie Williams Fast Car ~ Tracy Chapman Two Beds and a Coffee Machine ~ Savage Garden Losing My Religion ~ R.E.M The New Wild West ~ Jewel Hallujah ~ Rufus Wainwright Right Next to the Right One ~ Tim Christensen Idyll ~ Postgirobygget Mvh Yvonne Endret 2. april 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 2. april 2006 #4 Del Skrevet 2. april 2006 Two Beds and a Coffee Machine ~ Savage Garden ← Åjaaaaa. Husker jeg begynte å gråte første gang jeg hørte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 2. april 2006 #5 Del Skrevet 2. april 2006 Green Day- Good Riddance (Time of your life) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 2. april 2006 #6 Del Skrevet 2. april 2006 Richard Marx- Hold on to the nights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 2. april 2006 #7 Del Skrevet 2. april 2006 Mad World En kompis hadde massiv kjærlighetssorg for et par år siden, og han lagde en flashanimasjon som traff meg rett i hjertet, der han brukte mad world som bakgrunnsmusikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 2. april 2006 #8 Del Skrevet 2. april 2006 Hele verden stopper opp når Crowded House synger "Don't dream it's over" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 2. april 2006 #9 Del Skrevet 2. april 2006 Randy Crawford - Captain of her heart Robert Miles - Children Pink Floyd - Shine on your crazy diamonds Marie Fredriksson - Ännu doftar kärlek Mike Oldfield Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. april 2006 #10 Del Skrevet 2. april 2006 Sarah McLachlan - Angel (en av de nydeligste sangene som finnes!) Coldplay - Fix You Go Go Dolls - Iris Fisher - I Will Love You Keane - Bedshaped Seal - Love's Divine (i akustisk versjon) ...er noen av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 3. april 2006 #11 Del Skrevet 3. april 2006 Two Beds and a Coffee Machine ~ Savage Garden Idyll ~ Postgirobygget What a Feeling ~ Whitney Houston Everything I do I do it for you ~ Bryan Adams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 3. april 2006 #12 Del Skrevet 3. april 2006 Sarah McLachlan - Angel (en av de nydeligste sangene som finnes!) ← Slenger meg på den ! Fantastisk vakker låt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 3. april 2006 #13 Del Skrevet 3. april 2006 Hele verden stopper opp når Crowded House synger "Don't dream it's over" ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 3. april 2006 #14 Del Skrevet 3. april 2006 Å det er mange... Mange av dem er allerede nevnt, men kom på en til : Richard Marx; "Now and forever" Hører med til hjertesorg-sangene fra min spede ungdom, da følelsene var så utrolig sterke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 4. april 2006 #15 Del Skrevet 4. april 2006 Dire Straits: Brothers in arms!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #16 Del Skrevet 4. april 2006 Nytt og gammelt i skjønn forening av de jeg husker akkurat nå ihvertfall: * Runaway train - Soul Asylum * Halleluja - Jeff Buckly * Kom änglar - Lars Winnerbäck * Fix You - Coldplay * Just like a pill - Pink Det er ikke alltid kvaliteten som avgjør om sangen setter seg eller ikke, det er vel mer teksten og om det passer tankene mine der og da. Rart det der, når man hører en sang og man med en gang kan kjenne og tenke nøyaktig det man gjorde den første gangen gjorde et inntrykk.. Når noen så godt setter ord på nøyaktig det man føler der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 4. april 2006 #17 Del Skrevet 4. april 2006 Blant annet: Johnny Cash - Hurt Five For Fighting - 100 years Mad world Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightrose Skrevet 4. april 2006 #18 Del Skrevet 4. april 2006 Her er mine og; Dreams - Unni Wilhlmsen Cecilia - Thomas Dybdahl On a dime - Thomas Dybdahl Bittersweet - Apocalyptica Tyven tyven - Unni Wilhelmsen Og mange mange fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #19 Del Skrevet 4. april 2006 Fields of Gold, Eva Cassidy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #20 Del Skrevet 5. april 2006 With or without you - U2 Halleluja - Jeff Buckley Hurt - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå