Gå til innhold

Flere Som Har Fått Dette i Postkassa?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ser ut som det er noe greier fra universitetet i Bergen.

20251207_010358.jpg

20251207_010450.jpg

Endret av ThereGoesBob
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette virker som noe seriøst ut i fra en rask google. Altså ikke bare markedsundersøkelse, men ekte forskning.

Jeg ville deltatt.

Anonymkode: 57c95...f85

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg har ikke fått sånt pleier aldri og få sånt heller 

Skrevet

Har vært med i panelet i årevis, de stiller gode spørsmål og det de forsker på er viktig. :)

Anonymkode: f144b...c06

Skrevet
ThereGoesBob skrev (På 7.12.2025 den 1.27):

Ser ut som det er noe greier fra universitetet i Bergen.

20251207_010358.jpg

20251207_010450.jpg

Jeg får henvendelser fra dem flere ganger årlig, siden jeg også er en av dem som er trukket ut. Har bidratt en gang, og jeg angrer litt skal jeg være ærlig. For ikke bare får jeg henvendelser, men også påminnelser om å svare 1-2 ganger i tillegg til hver henvendelse om jeg ikke svarer. Men samfunnsnyttig er det nok, om folk svarer 🙃

Anonymkode: 9fe34...b6d

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet
ThereGoesBob skrev (14 timer siden):

Kun for å irritere på meg folk som deg.

Neida, det er nok for å DemOnsTrerE at det går an å tenke utenfor boksen...om man tør...og forvandle tanke til handling. 

Hjernen vår leser ikke hver enkelt bokstav for å danne et ord, men ser på bildet av ordet og lærer seg å tyde utifra det.

Derfor ønsker jeg å utfordre hjernen våres og få den til å tenke litt utenfor boksen. Det er faktisk god trening for deg.

Som dyslektiker så leser jeg ikke ordene. Jeg husker hvordan dem ser sånn ca ut. Derfor fanger jeg heller ikke opp når ordene er skrevet feil. Slik mange kan på peke at det er en skrivefeil her. Jeg kan svare at den klarer jeg ikke å se. Kan du peke den ut for meg. Da ser jeg den. Men ikke ellers. 

Anonymkode: 06855...f61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...