Gå til innhold

Musa fremst i trusa - sexy å skyte den fram

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd nylig  der en brukte uttret å ha musa fremst i trusa. At musa er ekstra fremtredende.  Men jeg trodde ikke damer kunne bestemme sånt selv. At det var som bollemus,  var der fra naturens side.  Eller hva, damer?

Anonymkode: 49266...15f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I all verden, alt man skal undre på. Jeg skjønner ikke helt hva du mener en gang men altså, hvorfor ikke heller tenke på hva som kom først høna eller egget.

Anonymkode: 09e26...ffe

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Inspirert av en annen tråd nylig  der en brukte uttret å ha musa fremst i trusa. At musa er ekstra fremtredende.  Men jeg trodde ikke damer kunne bestemme sånt selv. At det var som bollemus,  var der fra naturens side.  Eller hva, damer?

Kan det ha vært en metafor?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler meg truffet av å ha diskutert dette tidligere med deg🫡Men greit å høre fra andres synsvinkler...
Hadde middagsbesøk i går, og vi hadde en diskusjon om dette temaet etter "Skal vi danse".

For det finnes jo kvinner som gjør dette både ubevisst og bevisst, enten uten eller for å vekke oppmerksomhet til menn.
Bevisst: Kvinner som "skyter frem musa" eller "å gå med musa fremst i trusa" kan være med eller uten cameltoe.
Det gjøres jo vanligvis i trange jeans eller andre trange bukser, for med andre klær blir dette nesten usynlig.
Venninna mi sa også at musa er et magisk magnetisk våpen.. for det er superlett fange en manns blikk, og hans tanker, når kvinner gjør dette bevisst🫠
Hvis det ikke er bevisst, trengte jeg heller ikke å bli innbilsk.. sa hun. 

Joda.. vi ble enige om at dette, det kan være både ubevisst og bevisst handling.. så jeg sa: "det var jo slik du fanget meg"😅

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Føler meg truffet av å ha diskutert dette tidligere med deg🫡Men greit å høre fra andres synsvinkler...
Hadde middagsbesøk i går, og vi hadde en diskusjon om dette temaet etter "Skal vi danse".

For det finnes jo kvinner som gjør dette både ubevisst og bevisst, enten uten eller for å vekke oppmerksomhet til menn.
Bevisst: Kvinner som "skyter frem musa" eller "å gå med musa fremst i trusa" kan være med eller uten cameltoe.
Det gjøres jo vanligvis i trange jeans eller andre trange bukser, for med andre klær blir dette nesten usynlig.
Venninna mi sa også at musa er et magisk magnetisk våpen.. for det er superlett fange en manns blikk, og hans tanker, når kvinner gjør dette bevisst🫠
Hvis det ikke er bevisst, trengte jeg heller ikke å bli innbilsk.. sa hun. 

Joda.. vi ble enige om at dette, det kan være både ubevisst og bevisst handling.. så jeg sa: "det var jo slik du fanget meg"😅

Ja, det kan være et heftig blikkfang ja. Damer i Yoga-pants/tights hvis de har tynt undertøy kan gjøre mye.

Annen ting er at mange Yoga-utøvere bruker en slags "sports-panties nettopp for dette, spesielt på samlinger, men det er nok mange som ikke bryr seg også.

Synes selv det er super-apellerende, kan ikke noe for det.

Husker militæret hvor vi lærte om kartreferanser og hvordan vi skulle følge dem.. "Oppe i trusa, inn i musa".... Men det var jo en buskete tid.

Ikke noe hår der nede synes jeg også utgjør en stor forskjell når en skal bruke munnen. Da sørger jeg også for at jeg er nybarbert i ansiktet så ikke skjeggstubber stikker noe sted. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skattejakt  bushen er jo også spennende 😄

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (5 timer siden):

Kan det ha vært en metafor?

Det tenker jeg også. Jeg har hørt uttrykket om å være "fremst" i både ditt og datt av klær. En kvinne som har musa fremst i trusa, tenker jeg på som en seksuelt bevisst, og muligens kåt kvinne. 

Anonymkode: e86ad...710

• Hjerte 1
Skrevet

Hæ he he...min mus sitter fast og kan ikke vises frem så lenge jeg ikke går i bro 🤣

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I all verden, alt man skal undre på. Jeg skjønner ikke helt hva du mener en gang men altså, hvorfor ikke heller tenke på hva som kom først høna eller egget.

Anonymkode: 09e26...ffe

Om ikke folk undrer seg over ting vil alt av utvikling og informasjon om emnet stanse opp.

Det er ikke ønskelig.

Anonymkode: 7dad4...12b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare et metafor for kvinner som byr seg fram, utstråler seksualitet og ønsker å bli sett 😏

På samme måte som at "han sto fremst i skoa" indikerer en person som er på letten, ivrig og klar for å sette i gang med hva enn situasjonen dreier seg om. (Kanskje å komme seg nedi til hun som har musa fremst i trusa  😆)

Anonymkode: d46fc...7e5

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
mommyaka skrev (1 time siden):

Hæ he he...min mus sitter fast og kan ikke vises frem så lenge jeg ikke går i bro 🤣

Ok.. i bro: forover👏😁  eller når du bøyer deg etter noe med strake ben, da "skytes" den hærlige deilige "Bakmusa utover"🥰

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det tenker jeg også. Jeg har hørt uttrykket om å være "fremst" i både ditt og datt av klær. En kvinne som har musa fremst i trusa, tenker jeg på som en seksuelt bevisst, og muligens kåt kvinne. 

Anonymkode: e86ad...710

Dette er selvsagt fasit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare en metafor, man kan ikke skyte musa fremover liksom. Fysisk sett kan man skyve hoftene fremover. 

Jeg får mer assosiasjoner til metaforer om å være fremst i skoa og sånt, så musa fremst i trusa hadde jeg tenkt var litt sånn her er det en som tenker sex, spiller på seksualitet eller er veldig seksuelt flørtende og "på" der. Med forbehold om at jeg aldri har hørt uttrykket før i hele mitt liv.

Anonymkode: 05e70...719

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo bare en metafor, man kan ikke skyte musa fremover liksom. Fysisk sett kan man skyve hoftene fremover. 

Jeg får mer assosiasjoner til metaforer om å være fremst i skoa og sånt, så musa fremst i trusa hadde jeg tenkt var litt sånn her er det en som tenker sex, spiller på seksualitet eller er veldig seksuelt flørtende og "på" der. Med forbehold om at jeg aldri har hørt uttrykket før i hele mitt liv.

Anonymkode: 05e70...719

Ja.. det er vel egentlig hoftene som skyves fremover👏
"Skyte frem musa" er et gammelt utrykk.. jeg brukte det mest på 80-90-tallet..
I doggy: "Kan du skyte frem musa di, please?" da ga de maksimal svai i ryggen, for å få musa mest mulig ut synlig..
I cowgirl der de lener seg maksimalt bakover.. da "skytes musa frem", som ga godt treff i G-punktet.. 
I stående misjonær også.. det er lettere når "musa skytes frem", for den stillingen krever litt samarbeid..
Å gå med musa fremst i trusa, er bare et humorutrykk for å "skyte frem musa"

Så hvis "musa skytes frem" i det offentlige, med klærne selvfølgelig på:
Er bare en av mange utrykk, eller måter å tiltrekke seg menn på.. til felles for alle:
Det er det magiske magnetiske synet av musa som gjøres godt synlig❣️Ikke til alle, vel og merke.. men de mennene, kvinnen vil vise musa frem til.

Så jo.. det er en metafor, men mere synlig mellom likesinnede kvinner og menn🥰 

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så miljøskadd av mine omgivelser at jeg ville trodd at dette var en metafor for å vise at man er et skikkelig kvinnfolk ( akkurat som når menn « viser baller»). Jeg synes at det ville passet ypperlig inn i denne sammenhengen: …og så kom Silje  med musa fremst i trusa, tok hver av slubbertene i øret, ga dem klar beskjed om å gi seg med basketaket og leide dem etter ørene ut av puben. 

-Et durabelig kvinnfolk, som vet hva hun vil , ikke er redd for å vise hvem hun er og inngir til respekt! - Skikkelig dame altså! 

Anonymkode: 33058...df2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er så miljøskadd av mine omgivelser at jeg ville trodd at dette var en metafor for å vise at man er et skikkelig kvinnfolk ( akkurat som når menn « viser baller»). Jeg synes at det ville passet ypperlig inn i denne sammenhengen: …og så kom Silje  med musa fremst i trusa, tok hver av slubbertene i øret, ga dem klar beskjed om å gi seg med basketaket og leide dem etter ørene ut av puben. 

-Et durabelig kvinnfolk, som vet hva hun vil , ikke er redd for å vise hvem hun er og inngir til respekt! - Skikkelig dame altså! 

Jo.. men å sammenligne å "vise baller" med å "vise musa", er ikke så ulikt🫡
Fordelelen er iallefall at likesinnede ser hverandre mye lettere, så de kommer seg fortere hjem for å ha sex😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Et visuelt godt bilde og en bra tolkning! Ut fra dette liker jeg kvinner med musa fremst i trusa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...