Gå til innhold

Slinda p-piller - erfaringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring med slinda, og tok du sukkerpillene eller begynte rett på nytt brett?

Anonymkode: a9cd3...8a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er din erfaring med slinda, og tok du sukkerpillene eller begynte rett på nytt brett?

Anonymkode: a9cd3...8a3

Jeg bruker Slinda for å slippe østrogenet, men jeg hopper over sukkerpillene for å slippe mensen (pga jeg har grufulle smerter) og begynner rett på nytt brett.  Har gått slik i flere år.
Ingen problemer.

Anonymkode: 62efd...051

Skrevet

Prøvde dem og de fungerte ganske greit uten om at min kropp reagerte heller med å små bløde i 2 uker litt senere enn antatt om jeg hoppet over sukkerpillene😅. Så da fant jeg ut at å bare ta de sukkerpillene var mindre stress med å hvert fall vite hvor lenge jeg blør, men det er ikke sikkert din kropp reagerer på den måten. 👍

Anonymkode: d3b3f...6a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Prøvde dem og de fungerte ganske greit uten om at min kropp reagerte heller med å små bløde i 2 uker litt senere enn antatt om jeg hoppet over sukkerpillene😅. Så da fant jeg ut at å bare ta de sukkerpillene var mindre stress med å hvert fall vite hvor lenge jeg blør, men det er ikke sikkert din kropp reagerer på den måten. 👍

Anonymkode: d3b3f...6a8

Hvorfor må man ta «sukkerpiller», kan man ikke bare la være å ta noe?

Anonymkode: bbda8...4a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor må man ta «sukkerpiller», kan man ikke bare la være å ta noe?

Anonymkode: bbda8...4a2

Sukkerpillene er kun derfor å påminne om at man skal ha en blødning lik mensen. Såklart du kan la være å ta de sukkerpillene og likevel få blødningen.

Om man ikke vil ha den blødningen så fortsetter man uten de pillene på neste brett.

Anonymkode: 62efd...051

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...