AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #1 Skrevet 6. desember 2025 Hva er din erfaring med slinda, og tok du sukkerpillene eller begynte rett på nytt brett? Anonymkode: a9cd3...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #2 Skrevet 6. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er din erfaring med slinda, og tok du sukkerpillene eller begynte rett på nytt brett? Anonymkode: a9cd3...8a3 Jeg bruker Slinda for å slippe østrogenet, men jeg hopper over sukkerpillene for å slippe mensen (pga jeg har grufulle smerter) og begynner rett på nytt brett. Har gått slik i flere år. Ingen problemer. Anonymkode: 62efd...051
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #3 Skrevet 7. desember 2025 Prøvde dem og de fungerte ganske greit uten om at min kropp reagerte heller med å små bløde i 2 uker litt senere enn antatt om jeg hoppet over sukkerpillene😅. Så da fant jeg ut at å bare ta de sukkerpillene var mindre stress med å hvert fall vite hvor lenge jeg blør, men det er ikke sikkert din kropp reagerer på den måten. 👍 Anonymkode: d3b3f...6a8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #4 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Prøvde dem og de fungerte ganske greit uten om at min kropp reagerte heller med å små bløde i 2 uker litt senere enn antatt om jeg hoppet over sukkerpillene😅. Så da fant jeg ut at å bare ta de sukkerpillene var mindre stress med å hvert fall vite hvor lenge jeg blør, men det er ikke sikkert din kropp reagerer på den måten. 👍 Anonymkode: d3b3f...6a8 Hvorfor må man ta «sukkerpiller», kan man ikke bare la være å ta noe? Anonymkode: bbda8...4a2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #5 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor må man ta «sukkerpiller», kan man ikke bare la være å ta noe? Anonymkode: bbda8...4a2 Sukkerpillene er kun derfor å påminne om at man skal ha en blødning lik mensen. Såklart du kan la være å ta de sukkerpillene og likevel få blødningen. Om man ikke vil ha den blødningen så fortsetter man uten de pillene på neste brett. Anonymkode: 62efd...051 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå