Gjest Gjest_nattevakta_* Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 heisann alle dere første dag i siste mens var 9 mars, da hadde jeg blødning i 1 dag. syklusen min varierer fra 29 til 32 dager- er ikke helt sikker på når eggløs min er, har prøvd å bli gravid i ett år men det har enda ikke klaffa . Så jeg lurer på om eggløs min er ferdig for denne gang, eller? stoler ikke på disse eggløs beregningene- tror de bare lurer meg... hehe... hvilken rfaringer har dere med å finne eggløs? mange klemmer fra meg
Chiquita Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Eggløsning finner sted et sted mellom 10 og 18 dager FØR neste mens. (12-16 dager er mest vanlig) Så da får du bare telle deg frem ut fra når du venter neste mens (regn med både ut fra 29 dagers syklus, og 32 dagers syklus, så er du "sikker" på å treffe) slik det ser ut nå, så er det ca en uke til du skal ha mens igjen, og ja, da tror jeg nok at eggløsningen din er ferdig for denne gang.
Susan Sto Helit Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Hva med å prøve EL-tester eller temping? Jeg tempet med et termometer kjøpt på Clas O. Det hadde kun en desimal, noe som kanskje ikke er anbefalt, men jeg ble gravid alikevel, og kunne til og med se tegn på at det sannsynligvis var noe på gang før jeg kunne måle. Det er godt å vite når og om man har EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå