AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #181 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å bare akseptere at NEI du har IKKE fått kompleks PTSD fordi du har ME? Anonymkode: e36cb...c07 Det har jeg da ikke sagt at jeg tror. Jeg prøver bare forstå forskjellen. Jeg har masse annet i livet også. Kan du ikke bare akseptere å svare på det spørsmålet spør om i stedet for å tolke alt? Anonymkode: 39c16...c85
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #182 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det har jeg da ikke sagt at jeg tror. Jeg prøver bare forstå forskjellen. Jeg har masse annet i livet også. Kan du ikke bare akseptere å svare på det spørsmålet spør om i stedet for å tolke alt? Anonymkode: 39c16...c85 Den tolkinga er det du som har tatt deg av gjennom hele tråden.Det har flere ganger i løpet av denne tråden bli forklart veldig tydelig hva som er forskjellen. Og selv om du har opplevd andre ting i livet ditt så vil fremdeles ikke det at du får ME i voksen alder kunne føre til at du får diagnosen kompleks PTSD .Og om du heller hadde brukt 2 sekunder på Google i stedet for å spille det ene spørsmålet etter det andre hadde du kjapt funnet ut at å leve med ME faller inn under det du kan se på vedlagt bilde. De øverste kolonnene er type en traumer og de nederste er type to traumer(hva er dette betyr kan du søke opp selv) Anonymkode: e36cb...c07 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå