Gå til innhold

Fins det noen nasjonalitet du ikke ville datet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg finner bare helt ærlig ikke asiatiske menn fysisk tiltrekkende. 

Anonymkode: 4a56a...a4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dansker fordi jeg erfarer dem høyrevridde og ekstreme. 

Anonymkode: cf7cc...b8d

Og utseendemessig som små flatpanna gnomer. Samme med engelskmenn, dog ikke skotter.

Anonymkode: 2ef69...fdd

Skrevet

Hvit, nordisk eller fra Storbritannia.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Prøver å unngå menn fra Vatikanstaten. 

Anonymkode: 7d9d6...775

Bra svar 

Anonymkode: 216c5...ca2

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke nasjonalitet, dømmer jo på ting som personlige verdier, ikke fødeland. Derfor jeg aldri ville datet en muslim.

• Liker 1
Skrevet

For meg er ikke nasjonalitet spørsmålet, men hvorvidt de praktiserer religion. Uansett hvilken. Og felles verdisyn, uansett hudfarge og nasjonalitet.

Anonymkode: 6be1a...bbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2025 den 14.28):

Jeg bodde på island en lang periode. 9 av 10 menn jeg møtte var umodne, distanserte, klarte ikke å snakke om følelser eller noe, ble fort sint og irritert, så jeg må si islendingene da, basert på det. 

Anonymkode: 8b190...cac

Så rart, jeg har det totalt motsatte inntrykket. De islandske mennene jeg har stekt, fire stykker, var alle vennlige, intelligente og interessante (og kjekke!), det var kun reiseavstanden mellom hjemland som ikke var optimal.

Anonymkode: ed45a...357

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen menn fra land der religion og sosial konservatisme preger kulturen, og ingen fra land som bedriver folkemord. Dette utelukker hele Midtøsten, store deler av Afrika, og mesteparten av Sentralasia + Afghanistan og Pakistan. Deler av Østeuropa får også nei fra meg.

Anonymkode: 740e0...d82

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, samer går bort for meg… forholdet hadde bare blitt a la ‘hva skal vi gjøre i kveld?’ bare for å høre "den kok' vi".. Jeg trenger mer spontanitet, noen som steker gjennom livet.. enn kun koking.

Anonymkode: b0bd7...8d4

Skrevet

Indere fordi de er stygge, creepy, dårlige kvinneholdninger og stygg aksent

Anonymkode: e65a4...4ef

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå har jeg jo ikke så mye forskjellig erfaring men datet en russer, en halv-koreaner, en halv amerikansk/afrikansk, også nordmenn da. Var mest drama med han russiske men tror det er fordi vi begge var 19 enn annet 😅 Den ene av nordmenn var bokstavelig psykopat, på nivå der etter bare en måned sammen måtte jeg pakke alt og rømme da han ikke var hjemme. Men, datet flest nordmenn (som er jo ikke rart når man bor i Norge), så opplevd flest variasjon mellom de.

Anonymkode: 82d33...780

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2025 den 14.26):

Fins det noen nasjonaliteter som du rett og slett ikke ville innledet en dating relasjon eller forhold med? Kan du også forklare hvorfor? Spør ikke om rasistiske fordommer, men om preferanser og årsaker. 

Anonymkode: 77c60...50e

ARABERE!! Voldelige folk, veldig sjalue, liksom helt ok i begynnelsen...men etthvert...NEI.

Anonymkode: a61f8...e68

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2025 den 14.26):

Fins det noen nasjonaliteter som du rett og slett ikke ville innledet en dating relasjon eller forhold med? Kan du også forklare hvorfor? Spør ikke om rasistiske fordommer, men om preferanser og årsaker. 

Nei, fordi jeg dater en person, ikke en nasjonalitet. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Muslimer, jeg finner dem uhygieniske der de går og svetter inni burkaen sin hele dagen. Også veldig hårete..

Anonymkode: 0eb96...f82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2025 den 14.28):

Jeg bodde på island en lang periode. 9 av 10 menn jeg møtte var umodne, distanserte, klarte ikke å snakke om følelser eller noe, ble fort sint og irritert, så jeg må si islendingene da, basert på det. 

Anonymkode: 8b190...cac

Som damene i Norge med andre ord?

Anonymkode: 8c564...67c

AnonymBruker
Skrevet

Ja mange.

- Ingen afrikanske damer. Masse sykdommer og dårlig kultur som følger med der. Mye overvekt også. Er ikke noe stor fan av utseendet heller.

- Russland og Ukraina og liknende østblokkland har en del kvinner med veldig bra utseende, men de faller igjennom på at de generelt er dyre i drift og kravstore.

- Ingen thai damer. De er ute etter penger alle sammen.

- Ingen mongoler. Liker ikke utseendet.

Anonymkode: f1eac...536

Skrevet

Nei, akkurat det har ingen betydning for meg. Utover menn fra Vatikanstaten, som noen påpekte :P 

AnonymBruker
Skrevet

Det telles ikke som nasjonalitet, men jeg kunne aldri funnet på å date en muslim. Jeg ville aldri datet noen som har datet en muslim heller. Det viser bare vanvittig dårlig dømmekraft. 

Anonymkode: 445ed...0a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å svare på dette uten å gå inn på tabu temaer som rase, religion osv. 

Som mann unngår jeg følgende nasjonaliteter:

* Russere, Belarus, rett og slett fordi de er vår tids nazister, og selv om jeg vet at det finnes noen som er i tydelig opposisjon mot styret og ruzzismen, så assosierer jeg russere med den staten og fandenskapet de gjør mot Ukraina uansett. Forøvrig er ruzzismen tilstede i mer eller mindre grad hos flertallet av dem. En del har bare vett til å tone det ned. 

* Thailand spesielt og øst-Asia generelt på grunn av stigmaet. 

* USA, fordi de fleste er utrolig "shallow" 

* Norge, fordi de fleste er selvopptatte og tilknytningsengstelige (og "shallow") 

Ellers har jeg en preferanse for Europeiske, av utseende og kultur. 

Anonymkode: ca191...4ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2025 den 14.43):

Kan du fortelle hvorfor? 

Min mening? Har kun møtt søppel derifra, eller, majoriteten har vært søppel. Dårlig kvinnesyn, en innpåsliten familie, eiesyk osv! 
men hallo? Er vi ikke forbi å måtte forsvare at man ikke vil date muslimer ? Føler vi er kommet til et punkt at det er selvforklarende! 

Anonymkode: d14dd...b1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...