Gaia Skrevet lørdag kl. 16:51 #61 Skrevet lørdag kl. 16:51 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fins det noen nasjonaliteter som du rett og slett ikke ville innledet en dating relasjon eller forhold med? Kan du også forklare hvorfor? Spør ikke om rasistiske fordommer, men om preferanser og årsaker. Anonymkode: 77c60...50e Alle nasjonaliteter som er ikke-vestlige. Fordi det handler om hvor ulike kulturene er. Forhold er vanskelig nok, om en ikke skal ha kulturforskjeller som vanskeliggjør forholdet i tillegg. 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:53 #62 Skrevet lørdag kl. 16:53 Skjønner ikke hvorfor folk reagerer så voldsomt når man svarer rett ut på et så enkelt spørsmål. Det er jo preferanser. Likt som at hvis man foretrekker tynne eller tykke, høye eller lave. Ingen er like. Kan man ikke ha personlige preferanser lengre? Anonymkode: 51e81...8e1 1 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:55 #63 Skrevet lørdag kl. 16:55 Alle ikke-vestlige menn. Fordi vi ikke deler samme kultur/verdisett og det blir for mye å sette seg inn i for begge to til at jeg er interessert i den type arbeid som må til for at forholdet skal være liv laga. Hudfarge spiller ellers ingen rolle. Anonymkode: be257...9e7 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:58 #64 Skrevet lørdag kl. 16:58 Mange 😂 Har ganske bestemte preferanser på utseende, religion og livssyn. Anonymkode: bf5b9...441
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:01 #65 Skrevet lørdag kl. 17:01 Kunne ikke tenkt meg noe annet enn nordiske menn. Både pga utseende, men også kultur, religion, og det meste... Like barn, leker best 🥰 (Og ja, det finnes mange råtne epler blant de nordiske også) Anonymkode: 535ea...7fd 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:11 #67 Skrevet lørdag kl. 17:11 9 minutter siden, AnonymBruker said: Balkan. Anonymkode: 21cf5...bb8 Er de for maskulinene for deg? Anonymkode: eca28...325
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:23 #68 Skrevet lørdag kl. 17:23 29 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke hvorfor folk reagerer så voldsomt når man svarer rett ut på et så enkelt spørsmål. Det er jo preferanser. Likt som at hvis man foretrekker tynne eller tykke, høye eller lave. Ingen er like. Kan man ikke ha personlige preferanser lengre? Anonymkode: 51e81...8e1 Trollene synes det er morsomt å reagere. Ingen av de hadde valg det innerst inne. Anonymkode: eca28...325 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:29 #69 Skrevet lørdag kl. 17:29 Ingen strengt utøvende muslimer , altså ikke masjonalitetem men religion som der stopper. Anonymkode: 090d0...41f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:30 #70 Skrevet lørdag kl. 17:30 Og såklart er preferanser helt innafor å ha og ikke noe å diskutere, som en annen skrev noen liker høye, lave, tynne eller tykke. Preferanser er helt ok å ha og det er ikke diskriminering. Anonymkode: 090d0...41f 1
Traktor Skrevet lørdag kl. 17:36 #71 Skrevet lørdag kl. 17:36 AnonymBruker skrev (3 timer siden): høyde er en god preferanse å ha Hvorfor? Burde jo egentlig vært noe av det minst vesentlige, med mindre vi snakker om ekstreme tilfeller. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:17 #72 Skrevet lørdag kl. 18:17 Mtp fødselsraten norske kvinner står for så vil det for deres barn og barnebarn ikke være noen nordiske menn igjen 🤣 Anonymkode: fbdd3...bd1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:21 #73 Skrevet lørdag kl. 18:21 Ja flere. Basert på kvinnesynet og synet på "skeive" osv. Hos meg stopper også religion veldig. Jeg er altfor selvstendig som person og klarer absolutt ikke å forstå hvordan noen kan se ned på kvinner, når det faktisk er en kvinne som har fødet deg. Anonymkode: fc0f0...ccf 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:38 #74 Skrevet lørdag kl. 20:38 Vil ikke date muslimske, og ikke menn fra Afrika pga jeg ikke liker kulturen, men hvis en mann med afrikansk bakgrunn hadde vært adoptert til feks. Norge så hadde det vært noe annet, så det er egentlig kultur religion etc. som er det avgjørende. Anonymkode: 1dff2...e7f 1
Gentleman59 Skrevet lørdag kl. 22:03 #75 Skrevet lørdag kl. 22:03 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er de for maskulinene for deg? Anonymkode: eca28...325 M66: kan kun svare for hvorfor jeg aldri ville røre en kvinne fra Balkan: Knytningen til BRICS.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:00 #76 Skrevet lørdag kl. 23:00 Jeg ville ikke datet andre enn en nordmann. Nå er jeg gift på 30 året da, men siden du spør. Anonymkode: b15f9...2b5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:06 #77 Skrevet lørdag kl. 23:06 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bodde på island en lang periode. 9 av 10 menn jeg møtte var umodne, distanserte, klarte ikke å snakke om følelser eller noe, ble fort sint og irritert, så jeg må si islendingene da, basert på det. Anonymkode: 8b190...cac Har ikke datet noen.fra island, men de jeg har møtt har kronisk godt humør. Ser ikke for meg å date en russer Anonymkode: 16bc8...1d9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:09 #78 Skrevet lørdag kl. 23:09 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dater bare de med nordisk utseende. Anonymkode: d0e19...aff Gjorde jeg også. De fleste var også så blonde og blåøyde at jeg trodde det var min preferanse. Så falt jeg for en marokkansk mann. Han er forøvrig den mest likestilte innstilte jeg har hatt forhold til. Jeg har relativ dårlig erfaring med at norske menn gjør sin del av husarbeidet, og seksuelt sett er norske menn ganske så egoistiske seksuelt. Jeg fikk en øyeåpner ved å falle for noe annet. Trodde vel mest at menn bare var dårlige til å ta sin del, lite flinke til å kommunisere og egoistiske seksuelt. At det mer gjelder norske menn hadde ikke jeg fått ned meg, men nå har jeg erfart det selv, og legger merke til at flere sier det. Jeg trodde vi norske var best på likestilling jeg. 😆 Anonymkode: 35087...5aa 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:19 #79 Skrevet lørdag kl. 23:19 Prøver å unngå menn fra Vatikanstaten. Anonymkode: 7d9d6...775 1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:20 #80 Skrevet lørdag kl. 23:20 Nasjonalitet har forsåvidt ikke noe betydning for meg, men jeg trenger å være med noen som enten snakker eller forstår norsk. Da jeg gikk på universitet syntes jeg det var vanskelig å hele tiden snakke engelsk for å gjøre meg forstått. Jeg bryr meg ikke om partneren min er fra Sør-Amerika, Europa eller Asia, men jeg må kunne snakke norsk til hun, og da blir det veldig fort slik at de fleste aktuelle partnere for meg er fra Skandinavia, rent på grunn av språk, ikke direkte nasjonalitet. Anonymkode: 33aa8...4b2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå