Gå til innhold

Fins det noen nasjonalitet du ikke ville datet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fins det noen nasjonaliteter som du rett og slett ikke ville innledet en dating relasjon eller forhold med? Kan du også forklare hvorfor? Spør ikke om rasistiske fordommer, men om preferanser og årsaker. 

Anonymkode: 77c60...50e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bodde på island en lang periode. 9 av 10 menn jeg møtte var umodne, distanserte, klarte ikke å snakke om følelser eller noe, ble fort sint og irritert, så jeg må si islendingene da, basert på det. 

Anonymkode: 8b190...cac

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare basert på erfaringer, også gjennom reise. Østeuropeiske menn. Holdningen mot kvinner er til tider helt ufyselig. India er i samme kategori. Blir møtt med en helt annen respekt, og ser også en helt annen respekt mot kvinner i nær familie/ektefelle, når jeg reiser for eksempel i midtøsten.

Rent fysisk er det nok en del nasjonaliteter i Asia jeg ville funnet utfordrende fra et romantisk perspektiv. Men det henger mest sammen med at jeg er ganske høy, og aldri har funnet menn som er mindre enn meg, selv ikke opp til 10 cm høyere og tynne, attraktive. 

Anonymkode: 4e5ab...320

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare basert på erfaringer, også gjennom reise. Østeuropeiske menn. Holdningen mot kvinner er til tider helt ufyselig. India er i samme kategori. Blir møtt med en helt annen respekt, og ser også en helt annen respekt mot kvinner i nær familie/ektefelle, når jeg reiser for eksempel i midtøsten.

Rent fysisk er det nok en del nasjonaliteter i Asia jeg ville funnet utfordrende fra et romantisk perspektiv. Men det henger mest sammen med at jeg er ganske høy, og aldri har funnet menn som er mindre enn meg, selv ikke opp til 10 cm høyere og tynne, attraktive. 

Anonymkode: 4e5ab...320

Skjønner det.. og høyde er en god preferanse å ha. Da kan nasjonalitet ha litt å si ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg bodde på island en lang periode. 9 av 10 menn jeg møtte var umodne, distanserte, klarte ikke å snakke om følelser eller noe, ble fort sint og irritert, så jeg må si islendingene da, basert på det. 

Anonymkode: 8b190...cac

Interessant.. det visste jeg ikke. Takk! 

Skrevet

Mange 😄. Absolutt ikke noen fra Afrika eller muslimske land 

Anonymkode: 16393...9a9

• Liker 14
  • Nyttig 10
Skrevet

Nei. Religion derimot, ingen religiøse. 

Anonymkode: 4fc16...ab7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Mange 😄. Absolutt ikke noen fra Afrika eller muslimske land 

Anonymkode: 16393...9a9

Kan du fortelle hvorfor? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Religion derimot, ingen religiøse. 

Hvorfor ikke? 

Skrevet

Russisk, israelsk, kinesisk og nord-koreansk er potensielt de mest problematiske, men ikke helt avvisende til det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke helt mørke. Hadde den preferansen før jeg fikk negative erfaringer (ja flere damer vet hva jeg mener og hvorfor jeg ikke utdyper). 

Anonymkode: a3f85...f83

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn fra Algerie. For all del hyggelige som venner, men jeg skjønner ærlig talt ikke hvilken opplæring de får i å ivareta kjærlighetsrelasjoner. Det er ingen lærekurve hos de menn jeg kjenner fra Algerie heller virker det som. Kanskje ikke så rart når de selv tydeligvis har fått som opplæring at menn er dumme og primitive. 

Jeg er lykkelig gift med en marokkansk mann, men godt mulig jeg hadde svart det tidligere i livet. 😅

Anonymkode: 35087...5aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke? 

Fordi jeg ikke er det selv, vil ikke ha unger rundt noen som tror på ting som ikke finnes. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn fra Algerie. For all del hyggelige som venner, men jeg skjønner ærlig talt ikke hvilken opplæring de får i å ivareta kjærlighetsrelasjoner. Det er ingen lærekurve hos de menn jeg kjenner fra Algerie heller virker det som. Kanskje ikke så rart når de selv tydeligvis har fått som opplæring at menn er dumme og primitive. 

Jeg er lykkelig gift med en marokkansk mann, men godt mulig jeg hadde svart det tidligere i livet. 😅

Anonymkode: 35087...5aa

Takk for svar! Fint du fant en god person fra Marokko! 🤩🤩

Skrevet

Fordi jeg ikke er det selv, vil ikke ha unger rundt noen som tror på ting som ikke finnes. 

Ser den. Gir mening det 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

M66: Kvinner fra BRICS-landene: Russland, India, Kina, Sør-Afrika, Iran, Saudi Arabia, Egypt, Etiopia, UAE, Indonesia og Brasil  er helt uaktuelt, i tillegg kommer Nord-Korea og øst-europeiske kvinner samt afrikanske kvinner og muslimske kvinner. 

Endret av Gentleman59
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Dansker fordi jeg erfarer dem høyrevridde og ekstreme. 

Anonymkode: cf7cc...b8d

Skrevet

For meg er kultur og bakgrunn viktigere enn nasjonalitet, og ulike kulturer finnes ofte blandet sammen i samme land og region. Pluss at de må snakke og skrive godt på et språk jeg forstår. Muligheten til å kommuniserer er utrolig viktig for meg.

Så glem nasjonalitet og fokuser på kulturbakgrunn og språkkunnskaper for min del.

Anonymkode: 1e8e4...3cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gentleman59 skrev (Akkurat nå):

M66: Kvinner fra BRICS-landene: Russland, India, Kina, Sør-Afrika, Iran, Saudi Arabia, Egypt, Etiopia, UAE, Indonesia og Brasil  er helt uaktuelt, i tillegg kommer øst-europeiske kvinner og muslimske kvinner. 

Så du foretrekker i grunn helst bare hvit og vestlig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...