Cilla Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Jeg leste et magasin hos frisøren i forrige uke, det kan ha vært Elle, Henne, KK e.l. Det var skrevet om den på forsiden, det sto Himmelsk god ostekake. Oppskriften inneholdt pasjonsfruktkonsentrat. Ganske høy ostekake med kjeksbunn. Håper noen kan hjelpe meg
Annie Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Har bare oppskrift på vanlig ostekake, men det er ikke den du er ute etter.
Elze Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Det sto nok i Kamille - jeg leste det også hos frisøren nå på lørdag, det sto himmelsk god ostekake på forsiden, men noen hadde nappet ut oppskriften Kan dessverre ikke hjelpe deg med oppskrift.
Cilla Skrevet 3. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2006 (endret) Oppskriften! ← Tusen takk!! Nå kommer neste "problem"; hvor finner jeg pasjonsfruktkonsentrat....?? Endret 3. april 2006 av Cilla
Gjest -eline- Skrevet 3. april 2006 #6 Skrevet 3. april 2006 Du kan bruke saften fra pasjonsfrukt, det bruker jeg i min ostekake med pasjonsfrukt: del de i to, grav ut alt, kjør det hele i hurtigmikser og sil av frøene... Kreves endel pasjonsfrukt, tror jeg bruker 10-12 stykker.
Cilla Skrevet 3. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2006 Du kan bruke saften fra pasjonsfrukt, det bruker jeg i min ostekake med pasjonsfrukt: del de i to, grav ut alt, kjør det hele i hurtigmikser og sil av frøene... Kreves endel pasjonsfrukt, tror jeg bruker 10-12 stykker. ← Skal notere meg dette! Krever tydeligvis litt mer arbeid enn vanlig ostekake, men verdt det hvis jeg kan servere en kake som ikke smaker som vanlig sitrongele/ananansmandarin-ostekake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå