AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Absolutt ikke damer heller, er 100% hetro. Men jeg bare kjenner ikke den lysten som jeg hadde i sommer. Skal på julebord og orker ikke tanken på noen i det hele tatt, ingen kriblinger som jeg hadde før bare jeg gikk ut døra. Er 36 og datet endel men vært veldig uheldig, dog tatt dumme valg. Vil jeg kjenne på forelskelsen igjen? 😏🧡aldri hatt denne "tomme" følelsen før. Anonymkode: fefa4...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg er enda litt eldre og må si jeg føler meg ferdig. Håper ikke jeg blir forelska igjen tenker jeg da. Har barn så ønsker fokus på dem og ikke menn. Kanskje det endrer seg etter overgangsalder? Må si det ikke gjør meg noe hvis det blir sånn for alltid. Anonymkode: 8ea7a...07b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Selvfølgelig er du ikke ødelagt. Selv er det litt over 7 år siden jeg gikk i fra mannen i mitt liv gjorde meg selv singel. Har ikke kjent på noe lyst eller nysgjerrighet til å møte noen siden. Livet som singel er rett og slett så deilig at det er ikke plass til noen kjæreste. Å ikke ville date eller være sammen med noen, betyr jo ikke at man er ødelagt. Det er mest av alt et symptom på at man har det veldig bra😊 Anonymkode: 28189...ea8
Mardina Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Absolutt ikke damer heller, er 100% hetro. Men jeg bare kjenner ikke den lysten som jeg hadde i sommer. Skal på julebord og orker ikke tanken på noen i det hele tatt, ingen kriblinger som jeg hadde før bare jeg gikk ut døra. Er 36 og datet endel men vært veldig uheldig, dog tatt dumme valg. Vil jeg kjenne på forelskelsen igjen? 😏🧡aldri hatt denne "tomme" følelsen før. Anonymkode: fefa4...cd8 Ødelagt er du nok ikke. Du er fortsatt relativt ung, så det kan godt være at du kommer til å bli forelsket igjen. Jeg er 10 år eldre enn deg og kjenner fortsatt på forelskelse og god lyst på sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå