AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg er en jente i midten av 20 åra som sikkert er mer investert i mitt mors kjærlighetsliv enn jeg burde. Men kun av bekymring da jeg opplever hun som litt naiv på kjærlighetsfronten. Eller så er det jeg som er paranoid hehe! Hun var sammen med min far i 15 år før det tok slutt uten noe dramatikk. Men etter det gikk det nedover, siste kjæresten hu hadde mislikte jeg fra start, og med god grunn da han viste seg å være narsisst noe jeg sniffet ut fra første sekund, men en mor vil jo ikke ta kjærlighetsråd fra sin egen datter og hun holdt ut i ganske mange år før hun endelig klarte å komme deg vekk. Det har jo såklart skapt bekymringer hos meg som datter, jeg ønsker jo det beste for min mor! Hun har utforsket litt på datingsider, og kommet borti en fyr nå som er i midten av 50 årene. Hun sier at de matcher sååååå bra. Men hun fortalte meg at han ikke har barn. Jeg vet jeg ikke bør dømme (og det var visstnok frivillig barnløshet fra hans side), men jeg klarer ikke tenke annet enn at hvorfor vil han ikke ha barn? Jeg syns ærlig talt det er rart og det veiver på en måte et rødt flagg for meg. Jeg skjønner at folk er forskjellige, men jeg vet det er viktig for mamma å finne noen som også kan være en del av barna hennes sine liv også, da hun har en sønn som er på spekteret og mest trolig blir boende hjemme til han er godt voksen (forrige mann i hus var ikke grei mot han). Og jeg klarer ikke se for meg at en mann som frivillig ikke ønsker barn og har levd over 50 år uten, kommer til å være så gira på å ta del i hennes hverdag med barn og ønske at vi blir en helhetlig familie. Vi er nemlig veldig familiekjære, liker å bruke tid på hverandre, invitere over på middag, spillkveld og reiser. Dette ble kraftig nedprioritert når hun var sammen med sin eks, som forøvrig også hadde barn. Så jeg skjønner jo at det fins slike menn som også har barn selv, men det skal sies at han var ikke like tilstede i sin egne barns liv heller. En annen ting jeg fikk vite som jeg også satte et spørsmålstegn ved er at hans lengste forhold var 8 år, og tok slutt fordi dama hadde for stor personlighet for han? Syns det også er en varsellampe som blinker. Mulig det er jeg som er trangsynt, lite åpen og dømmende men jeg tar den. Jeg er kritisk og beskyttende for mine nærmeste og det lever jeg fint med, men jeg nysgjerrig på om dere har noen erfaringer med slike menn selv? Positivt? Negativt? Kom med det! Anonymkode: b0b25...d10
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Dette er din mors liv og avgjørelse, ikke din. Anonymkode: c900a...c7e 3 1 11
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Isolert sett så er det et grønt flagg for min del. Et singel person med barn er et rødt flagg. Singel person uten barn er et grønt flagg. Anonymkode: 0bdef...3a1 15 8
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Du er ung TS!! Livet vil erfare deg at å dømme en mann for at han ikke har barn er som å dømme en narkoman for å ha valgt å bli rusavhengig. Det kan være uendelig grunner til at denne mannen ikke har fått barn i livet... Anonymkode: 119fb...a49 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Jeg er mor og singel kvinne 50 år. Dette hadde vert en varsellampe hos meg. Jeg hadde ikke datet han, pga, han ikke har barn. Anonymkode: 00483...33b 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun var sammen med min far i 15 år før det tok slutt Men hun fortalte meg at han ikke har barn. Jeg vet jeg ikke bør dømme (og det var visstnok frivillig barnløshet fra hans side), men jeg klarer ikke tenke annet enn at hvorfor vil han ikke ha barn? Jeg syns ærlig talt det er rart og det veiver på en måte et rødt flagg for meg. Anonymkode: b0b25...d10 Det funket ikke sammen med din far. Kanskje en barnløs funker bedre. Anonymkode: f330e...891 1 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Det er rart å ikke ha barn når du er 50år. Det sier veldig mye om han som menneske. Anonymkode: 222a5...e3c 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er din mors liv og avgjørelse, ikke din. Anonymkode: c900a...c7e Jeg kommer til å blande meg uansett! Så det var synd Anonymkode: b0b25...d10
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er rart å ikke ha barn når du er 50år. Det sier veldig mye om han som menneske. Anonymkode: 222a5...e3c Det er hvert fall en slik tankegang jeg har Anonymkode: b0b25...d10 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det funket ikke sammen med din far. Kanskje en barnløs funker bedre. Anonymkode: f330e...891 Med min far var andre grunner, vokst fra hverandre av naturlig årsaker som andre interesser. Tror ikke det har så mye å si om han nye her er barnløs Anonymkode: b0b25...d10
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kommer til å blande meg uansett! Så det var synd Anonymkode: b0b25...d10 Du er voksen nå. Gled deg på hennes vegne og ikke vær en drittunge. Anonymkode: f330e...891 10
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er mor og singel kvinne 50 år. Dette hadde vert en varsellampe hos meg. Jeg hadde ikke datet han, pga, han ikke har barn. Anonymkode: 00483...33b Ja ikkesant? Jeg skal vise hun svarene her slik at hun kan få se at det ikke bare er meg som tenker at noe her skurrer. Anonymkode: b0b25...d10
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er rart å ikke ha barn når du er 50år. Det sier veldig mye om han som menneske. Anonymkode: 222a5...e3c AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er hvert fall en slik tankegang jeg har Anonymkode: b0b25...d10 Jeg er 48 år og frivillig barnløs. Nå er jeg spent - hva sier det om meg som menneske? Anonymkode: c900a...c7e 15 3 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er rart å ikke ha barn når du er 50år. Det sier veldig mye om han som menneske. Anonymkode: 222a5...e3c Din kommentar sier MYE om deg også. MYE! Anonymkode: a8fcc...b59 17 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er ung TS!! Livet vil erfare deg at å dømme en mann for at han ikke har barn er som å dømme en narkoman for å ha valgt å bli rusavhengig. Det kan være uendelig grunner til at denne mannen ikke har fått barn i livet... Anonymkode: 119fb...a49 Jeg er ung ja, men kan fint fortsatt ha mine tanker om andre folk! Og som jeg skrev så har vi fått vite at det er så simpelt som at han ikke ønsker seg barn. Så uendelige grunner er det nok ikke Anonymkode: b0b25...d10
Grønnsaksvaffel Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Hva er det med en mann uten barn som gjør ham farlig? 10
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og som jeg skrev så har vi fått vite at det er så simpelt som at han ikke ønsker seg barn. Anonymkode: b0b25...d10 Kanskje du ikke bør få barn selv når du ikke en gang unner din mor litt glede i livet. Anonymkode: f330e...891 4
frivis Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er 48 år og frivillig barnløs. Nå er jeg spent - hva sier det om meg som menneske? Anonymkode: c900a...c7e Hovedargumentet er at du har satt dine egne ønsker, lyster, frihet, økonomi, karriere og komfort foran det å stifte familie og gi omsorg til et annet menneske. Det sier egentlig mye om deg som et menneske. Endret 3 timer siden av frivis 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden For å svare på spørsmålet ditt: eh, nei? Anonymkode: de57a...162 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du ikke bør få barn selv når du ikke en gang unner din mor litt glede i livet. Anonymkode: f330e...891 Haha! Hvis du tolker det jeg skriver som at jeg ikke unner min mor glede her i livet, og sier jeg kanskje ikke bør få barn selv pga det så har du misforstått kraftig her. Vær så snill liksom, det blir for dumt å komme med Anonymkode: b0b25...d10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå