dichroic Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 (endret) jeg har kjøpt meg ny keramikkovn.lurte på om det er flere her som lager glassfat.glassmykker Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Linker i signatur og innlegg er greit så lenge det ikke er til ditt eget registrerte foreta. Remyline Moderator Endret 18. april 2006 av Remyline
Gjest Skogsbæret Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Hvor har du kjøpt din kjeramikkovn? Og hvor mye kostet den?
dichroic Skrevet 7. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2006 (endret) kjøpte en liten manuell smykke ovn hos hobbyimport for et år siden ca 4500 kr.har kjøpt en stor hos maxkopp 11000 kr.men de har mindre også på tilbud, Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Linker i signatur og innlegg er greit så lenge det ikke er til ditt eget registrerte foreta. Remyline Moderator Endret 18. april 2006 av Remyline
Leonora Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Hei Har tittet på siden din. Du lager fine smykker. Jeg har selv holdt på med glass-smykker i over 1 år. Jeg reiser en del rundt på messer og har stand i noen kjøpesentere. Jeg lager også noe glassfat og bilder i glass. Jobber mye med floatglass men også noe kunstglass. Jeg skal også lage meg nettside etterhvert med butikk. Lykke til videre.
dichroic Skrevet 14. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2006 heisann,takk for det.jeg har også holdt på i et år.jeg har reist på messer ,sentre ,har nettbutikken ,blogger,holder på å lage ny nettside.blir ferdig over påske,jeg prøver å komme i gang med fat/bilder men synest det er litt vanskelig,jeg bor i bergen hvor bor du?
Leonora Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Hei Jeg bor på Østlandet.... Har bare vært i Bergen 1 gang i mitt liv. Til helgen er første utemesse denne våren. Det blir spennende å se om folk er like begeistret over glass-smykker i år. Jeg har laget noen fat men skulle gjerne fått laget flere. Det går mye tid på både planlegging, design og å brenne dem. Like spennende å se hver gang jeg åpner ovnen om det ble som jeg ønsket. Lykke til videre.
dichroic Skrevet 24. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2006 Hei Jeg bor på Østlandet.... Har bare vært i Bergen 1 gang i mitt liv. Til helgen er første utemesse denne våren. Det blir spennende å se om folk er like begeistret over glass-smykker i år. Jeg har laget noen fat men skulle gjerne fått laget flere. Det går mye tid på både planlegging, design og å brenne dem. Like spennende å se hver gang jeg åpner ovnen om det ble som jeg ønsket. Lykke til videre. ← Jeg synest også det er spennende å åpne ovnen.ikke altid smykkene er like fine ,nei ,lykke til på messen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå