AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:02 #21 Skrevet tirsdag kl. 14:02 GulSitron skrev (2 timer siden): Blir jo spennende for han å forsvare valgene sine når andre spør om han har barn fra før.. "Ja, de vendte jeg ryggen til for å være stepappa i stede. Ble rett og slett for slitsomt å bo med kone og egne barn." Tenk når han kommer seg ut av denne psykosen her, så har han mista kjernefamilien sin og bevist for andre familiemedlemmer (far/mor/søsken) hva slags gutt han er. (For mann, det er en tittel han ikke fortjener) Hadde det vært min bror hadde jeg mistet respekten for han. Ja jeg kan jo nevne at jeg har fått informasjon om at han og den nye forteller at han har to barn, det ene barnet fikk vi når vi fremdeles var sammen, så gjorde vi det slutt og at jeg fant ut i ettertid at jeg var gravid med nr 2 så det barnet var ikke planlagt eller ønsket. (Begge barn var planlagt og sterkt ønsket!!) Så jeg kan tenke meg det er mye løgner i dette forholdet også, men det er unngåelig at hun ikke vet sannheten ut i fra historikken her. Når jeg konfronterte han om dette ble han illsint og benektet alt, og at dette er noe jeg finner på for å lage unødvendig styr. Han skulle til og med ha det til at jeg hadde kontaktet eksmannen hennes og fått en slik info derfra. De aller fleste i vårt lokalsamfunn føler som du gjør, og han har et sjokkert og veldig skuffa søsken som tar dette veldig tungt. Han skal ha det til at han ikke trives å bo her lenger fordi jeg sprer løgn om han, han erkjenner ennå ikke at han har vært utro. ts Anonymkode: d08c7...8a4
AdonisFFM Skrevet tirsdag kl. 14:12 #22 Skrevet tirsdag kl. 14:12 Jeg kjenner bare til et forhold som har holdt etter at dama var utro. Det er nok endel verre for menn å forholde seg til. Det betyr nok ikke at det er "OK" når mannen er det, men LITT annerledes er det nok.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:46 #23 Skrevet tirsdag kl. 17:46 Hvordan har dere gjort det med fordeling og samværsavtaler? Viktig her at dere får på plass en skikkelig avtale😡 Han burde skamme seg Anonymkode: d08c7...8a4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:52 #24 Skrevet tirsdag kl. 17:52 Hva mener du ts med at han ikke erkjenner utroskapen? Forstår han ikke at folk ikke er like naiv som han og ikke trenger å være rakettforsker for å forstå hva som har foregått her? Det forteller vel sitt når en mann forlater nybakt mor og en nyfødt unge og legger seg sammen med ei ny noen uker etter han ville ut av forholdet… Ønsker deg og barna alt godt, og at du finner deg en mann som respekterer deg og behandler deg bra, for dette tror jeg du på sikt er et menneske du IKKE vil ha i livet ditt. Anonymkode: d08c7...8a4
GulSitron Skrevet tirsdag kl. 18:04 #25 Skrevet tirsdag kl. 18:04 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja jeg kan jo nevne at jeg har fått informasjon om at han og den nye forteller at han har to barn, det ene barnet fikk vi når vi fremdeles var sammen, så gjorde vi det slutt og at jeg fant ut i ettertid at jeg var gravid med nr 2 så det barnet var ikke planlagt eller ønsket. (Begge barn var planlagt og sterkt ønsket!!) Så jeg kan tenke meg det er mye løgner i dette forholdet også, men det er unngåelig at hun ikke vet sannheten ut i fra historikken her. Når jeg konfronterte han om dette ble han illsint og benektet alt, og at dette er noe jeg finner på for å lage unødvendig styr. Han skulle til og med ha det til at jeg hadde kontaktet eksmannen hennes og fått en slik info derfra. De aller fleste i vårt lokalsamfunn føler som du gjør, og han har et sjokkert og veldig skuffa søsken som tar dette veldig tungt. Han skal ha det til at han ikke trives å bo her lenger fordi jeg sprer løgn om han, han erkjenner ennå ikke at han har vært utro. ts Anonymkode: d08c7...8a4 Fy faen for et menneske! 😡 Håper karma kommer etter han med høye renter!!
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:16 #26 Skrevet tirsdag kl. 18:16 hva slags kvinnfolk går inni en relasjon med en mann med en gravid samboer?!?!?! jeg hadde løpt andre veien!!! noe så jævlig, og hun er selv mor?! hvem gjør noe sånt!! verden slutter ikke å sjokkere….. Anonymkode: d08c7...8a4 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:55 #27 Skrevet tirsdag kl. 19:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du ts med at han ikke erkjenner utroskapen? Forstår han ikke at folk ikke er like naiv som han og ikke trenger å være rakettforsker for å forstå hva som har foregått her? Det forteller vel sitt når en mann forlater nybakt mor og en nyfødt unge og legger seg sammen med ei ny noen uker etter han ville ut av forholdet… Ønsker deg og barna alt godt, og at du finner deg en mann som respekterer deg og behandler deg bra, for dette tror jeg du på sikt er et menneske du IKKE vil ha i livet ditt. Anonymkode: d08c7...8a4 Jeg konfronterte han om forholdet og da sa han at de kun hadde snakket med hverandre et par mnd når jeg fikk bekreftet hva/hvor og hvem han hadde vært med, og at han ikke kunne være utro om han først ikke hadde gjort noe før etter han gjorde det slutt med meg. Jeg har fått vite fra folk han jobbet med der de var på jobb at de visste om det, og folk der hun bor også. Han var også på 2-3 mystiske turer til en by nært der hun bor i friperiodene sine før han gjorde det slutt med meg. Forstår jo hva som har foregått her. 10 dager etter bruddet med meg, måtte han ha datteren vår pga jeg var helt traumatisert og i psykisk ubalanse, første han gjorde etter å levere henne til meg var å dra til denne kvinnen.. ts Anonymkode: d08c7...8a4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:00 #28 Skrevet tirsdag kl. 20:00 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg konfronterte han om forholdet og da sa han at de kun hadde snakket med hverandre et par mnd når jeg fikk bekreftet hva/hvor og hvem han hadde vært med, og at han ikke kunne være utro om han først ikke hadde gjort noe før etter han gjorde det slutt med meg. Jeg har fått vite fra folk han jobbet med der de var på jobb at de visste om det, og folk der hun bor også. Han var også på 2-3 mystiske turer til en by nært der hun bor i friperiodene sine før han gjorde det slutt med meg. Forstår jo hva som har foregått her. 10 dager etter bruddet med meg, måtte han ha datteren vår pga jeg var helt traumatisert og i psykisk ubalanse, første han gjorde etter å levere henne til meg var å dra til denne kvinnen.. ts Anonymkode: d08c7...8a4 For en drittmann. Hva slags unnskyldning har han for å ikke ha samvær da? Anonymkode: d2cc0...f14
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:04 #29 Skrevet tirsdag kl. 20:04 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan har dere gjort det med fordeling og samværsavtaler? Viktig her at dere får på plass en skikkelig avtale😡 Han burde skamme seg Anonymkode: d08c7...8a4 Vi skrev en avtale ganske kjapt etter bruddet, det hastet veldig for han å få ting på plass, jeg forstår jo hvorfor nå. Da var han veldig bastant da på dette med odde og partallsuker, det har jo med at de vil ha mest barnefri når de er sammen har jeg forstått.. Det startet med han ville ha datteren 3/5 uker med fri men det har han på langt nær overholdt, for noen uker siden nå sier han at han vil gå ned på samværet til rundt 10 dager på en 5 ukers friperiode.. Sønnen har han som sagt ikke sett på 6mnd for han prioriterer å være med den nye, og har tydeligvis brukt tiden siden bruddet å bli kjent med hennes barn, så det er jo vondt for meg. ts Anonymkode: d08c7...8a4 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:10 #30 Skrevet tirsdag kl. 20:10 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For en drittmann. Hva slags unnskyldning har han for å ikke ha samvær da? Anonymkode: d2cc0...f14 Jeg har vært vanskelig, ikke samarbeidsvillig og firkantet da ifølge han. Han har en jobb som gjør han er borte halve året, så jeg har bare prøvd å få ham til å innse at barna burde være hans første prio når han har fri, men den nye kvinnen og livet der hun bor går foran alt. Han har hatt kanskje datteren 25 dager siden mai med samvær, når han leverer henne fra seg reiser han direkte avgårde til henne. Sønnen har det ikke vært initiativ for fra hans side og jeg har nå stortsett bare gitt opp for han hører ikke på meg. Jeg sa til han er det slik å forstå du vil se barna dine vokse opp gjennom en mobiltelefon? Ja det var han vandt til pga jobben fikk jeg i svar..helt sykt ts Anonymkode: d08c7...8a4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:22 #31 Skrevet tirsdag kl. 20:22 Dette er ikke bare røde flagg men rene kjære flaggefesten❌!!!! Anonymkode: d08c7...8a4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:20 #32 Skrevet tirsdag kl. 21:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært vanskelig, ikke samarbeidsvillig og firkantet da ifølge han. Han har en jobb som gjør han er borte halve året, så jeg har bare prøvd å få ham til å innse at barna burde være hans første prio når han har fri, men den nye kvinnen og livet der hun bor går foran alt. Han har hatt kanskje datteren 25 dager siden mai med samvær, når han leverer henne fra seg reiser han direkte avgårde til henne. Sønnen har det ikke vært initiativ for fra hans side og jeg har nå stortsett bare gitt opp for han hører ikke på meg. Jeg sa til han er det slik å forstå du vil se barna dine vokse opp gjennom en mobiltelefon? Ja det var han vandt til pga jobben fikk jeg i svar..helt sykt ts Anonymkode: d08c7...8a4 Haff, for en idiot. Håper du får skikkelig bidrag fra han så det svir. Tenk å velge bort barna sine for en ny kjæreste. Jeg forstår det ikke. Anonymkode: d2cc0...f14
GulSitron Skrevet tirsdag kl. 21:43 #33 Skrevet tirsdag kl. 21:43 Det fine er jo at han ødelegger sitt eget forhold til barna. Jeg kan se for meg at når barna blir eldre og får stemmerett i forhold til samvær og fast bosted så tror jeg ikke de kommer til å ønske noe som helst med sin far. På lik linje som foreldre som snakker ned mor/far og deres nye kjærester kan være så heldige at barna i voksen alder kutter de helt ut av livene sine. Det triste er jo at barna er de som blir skadelidende fordi far handler på lyster og ikke fornuft.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:48 #34 Skrevet tirsdag kl. 21:48 Her er det tydelig noen krefter (kvinnfolket), som stiller krav, velkjent og klassisk fenomen - det unnskylder dessverre ikke eksen din da han er en «voksen mann», og står fritt til å ta egne valg. Klem til deg ts, dette var vondt å lese.. Anonymkode: d08c7...8a4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:21 #35 Skrevet tirsdag kl. 22:21 Du skriver foreldrene er fortvilet og at de støtter deg men hvilken relasjon har de til sønnen sin etter noe sånt? Jeg forstår ikke hvordan jeg skulle håndtert dette om min sønn hadde forårsaket så mye smerte💔 Anonymkode: d08c7...8a4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:19 #36 Skrevet onsdag kl. 16:19 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du skriver foreldrene er fortvilet og at de støtter deg men hvilken relasjon har de til sønnen sin etter noe sånt? Jeg forstår ikke hvordan jeg skulle håndtert dette om min sønn hadde forårsaket så mye smerte💔 Anonymkode: d08c7...8a4 De er svært skuffet og støtter overhode ikke hva han har gjort eller aktivt gjør, de har stilt opp og hjulpet meg mye. De har gitt opp å snakke med han fordi han ikke hører etter, kjører fullt ut sitt eget løp. Samtidig vil de ha med sønnen å gjøre så jeg går vel ut i fra at med tid vil vel alt normaliseres for dem, slik han ønsker det ts Anonymkode: d08c7...8a4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:05 #37 Skrevet onsdag kl. 17:05 Høres nesten ut som en midtlivskrise? Var han «normal» før dette her? Anonymkode: d2cc0...f14
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:26 #38 Skrevet onsdag kl. 19:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres nesten ut som en midtlivskrise? Var han «normal» før dette her? Anonymkode: d2cc0...f14 Ja han var seg selv før oppholdet på denne jobbturen da han traff denne kvinnen, kom hjem som et helt annet menneske, som jeg skriver - ugjenkjennlig. Det har han forsåvidt vært helt siden, av og til ser jeg små glimt av hvordan han var før men når jeg snakker/skriver mld om barna og konsekvenser ser han ikke noe galt med hva han velger…det er kun slik jeg ser det sier han. Det kan nevnes vi ennå ikke har fylt 30 år.. ts Anonymkode: d08c7...8a4 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:32 #39 Skrevet onsdag kl. 19:32 Dette høres temmelig umodent ut? Og dette er en mann som potensielt skal ha 4 unger og muligens flere? Lykke til med egentid. Jeg tipper han våkner en dag og innser at gresset ikke var grønnere på den andre siden. Anonymkode: d08c7...8a4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå