AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:30 #1 Skrevet lørdag kl. 07:30 Plantasjen eller bør man kjøpe på sånne pop up steder langs veien? Er det stor forskjell i pris og kvalitet? Anonymkode: e574c...220
skrue Skrevet lørdag kl. 08:24 #2 Skrevet lørdag kl. 08:24 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Plantasjen eller bør man kjøpe på sånne pop up steder langs veien? Er det stor forskjell i pris og kvalitet? Anonymkode: e574c...220 Har en følelse av at det er litt billigere på popup-steder. Selv kjøper jeg på Plantasjen eller tilsvarende hagesentre, mest av vane tenker jeg. Tipper kvaliteten stort sett er den samme.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:27 #3 Skrevet lørdag kl. 08:27 Jeg har et fast pop-up sted. Samme bonden som er der hvert år, så vet hva slags kvalitet vi får. Samt at de sager til bunnen og borrer hull for vanning for oss. Anonymkode: a012b...b08
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:28 #4 Skrevet lørdag kl. 08:28 Har pleid å kjøpe fra pop-up sted Anonymkode: e1795...fdc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:50 #5 Skrevet lørdag kl. 23:50 Kjøper på sånn pop-up, ja. En lokal bonde som har litt juletresalg utenfor dagligvarebutikken her. Det er så nærme at vi bare tar juletreet mellom oss og bærer det hjem, praktisk. Anonymkode: d0294...6a1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:56 #6 Skrevet lørdag kl. 23:56 Plantasjen selger vel mest danske juletrær som er hogd i oktober, så skal en ha de mer kortreist så hadde jeg gått for den lokale bonden. Anonymkode: ad4f0...323
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:00 #8 Skrevet søndag kl. 06:00 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjøper på sånn pop-up, ja. En lokal bonde som har litt juletresalg utenfor dagligvarebutikken her. Det er så nærme at vi bare tar juletreet mellom oss og bærer det hjem, praktisk. Anonymkode: d0294...6a1 Åh! Koselig! Ett år kjøpte vi tre litt unna, men brukte huskyen vår til å trekke treet hjem på pulk! Vi fikk så mange fine blikk. Det var en fantastisk fin tur vi håpet skulle bli tradisjon! Dessverre døde han bare noen måneder senerr ❤️ Anonymkode: 66173...1d7
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:22 #9 Skrevet mandag kl. 08:22 Vi har kjøpt av bonde hvert år, men ser han er dobbelt så dyr som et varehus i år. Så spørs hvor vi handler i år. Anonymkode: 2c9bf...f33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå