Gå til innhold

Hvor er det best å kjøpe juletre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plantasjen eller bør man kjøpe på sånne pop up steder langs veien? Er det stor forskjell i pris og kvalitet?

Anonymkode: e574c...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Plantasjen eller bør man kjøpe på sånne pop up steder langs veien? Er det stor forskjell i pris og kvalitet?

Anonymkode: e574c...220

Har en følelse av at det er litt billigere på popup-steder. Selv kjøper jeg på Plantasjen eller tilsvarende hagesentre, mest av vane tenker jeg. Tipper kvaliteten stort sett er den samme. 

Skrevet

Jeg har et fast pop-up sted. Samme bonden som er der hvert år, så vet hva slags kvalitet vi får. Samt at de sager til bunnen og borrer hull for vanning for oss. 

Anonymkode: a012b...b08

Skrevet

Har pleid å kjøpe fra pop-up sted

Anonymkode: e1795...fdc

Skrevet

Kjøper på sånn pop-up, ja. En lokal bonde som har litt juletresalg utenfor dagligvarebutikken her. Det er så nærme at vi bare tar juletreet mellom oss og bærer det hjem, praktisk.

Anonymkode: d0294...6a1

Skrevet

Plantasjen selger vel mest danske juletrær som er hogd i oktober, så skal en ha de mer kortreist så hadde jeg gått for den lokale bonden. 

Anonymkode: ad4f0...323

Skrevet

Hageland 399 denne uken

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjøper på sånn pop-up, ja. En lokal bonde som har litt juletresalg utenfor dagligvarebutikken her. Det er så nærme at vi bare tar juletreet mellom oss og bærer det hjem, praktisk.

Anonymkode: d0294...6a1

Åh! Koselig! Ett år kjøpte vi tre litt unna, men brukte huskyen vår til å trekke treet hjem på pulk! Vi fikk så mange fine blikk. Det var en fantastisk fin tur vi håpet skulle bli tradisjon! Dessverre døde han bare noen måneder senerr ❤️

Anonymkode: 66173...1d7

Skrevet

Vi har kjøpt av bonde hvert år, men ser han er dobbelt så dyr som et varehus i år. Så spørs hvor vi handler i år. 

Anonymkode: 2c9bf...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...