AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Hva gjør du med menn som absolutt skal ta på deg? Jeg tenker da ikke på menn som står deg nært. Men litt mer perifere bekjente og menn som du bare vet hvem er, men ikke kjenner. Opplever det innimellom. Spesielt en. Kjenner han ikke, men vet hvem han er. Han har en sånn jobb at alle vet hvem han er. Ikke en høystatusjobb. Han skal alltid drive å ta på meg. Klappe på skuldra, stryke på arma, ta arma rundt meg. Og så skal han tvinge seg til en klem. Og det på en slik måte at det er vanskelig å komme ut av situasjonen (må smette ut av armene hans i så fall for han går rett på i full fart). Dette gjør han bare han passerer meg på gata. Men spesielt når han treffer meg via jobb (min jobb og hans jobb, ikke som private). Det er sånn nå at jeg går omveier. Hva ville du gjort? Jeg har lyst til å stoppe og si noe ala «Kan du være så snill å slutte å ta på meg, jeg har ingen interesse av det» ikke i hyggelig være så snill tone, men litt skarp og bestemt. Anonymkode: 0728c...11a
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Jeg la på meg tjue kg og nå er det ikke et problem lenger 😛 Men altså - støtter deg i å bare si det sånn rett ut som du tenker, kjempebra å sette tydelige grenser. Om han ikke tåler det er det hans problem, virkelig. Anonymkode: d6e65...96b
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Jeg har en kollega som elsker å gi klem til alle sammen. Jeg hater det. Og jeg sa ifra første gangen han prøvde på det. Jeg er ikke en klemmer. Så jeg trekker meg unna. Men jeg gir klem når jeg ser noen trenger det. Jeg er ofte i en posisjon at det er mye sorg. Da jeg ser dem knekker sammen så gir jeg trøst og klem. Noe min kollega har poengtert. Ja jeg gir klemmer. Men ikke bare for artig. Jeg vet at han synes det er rart at jeg aldri gir han klem. Men slik er det. Jeg vil helst ikke. Anonymkode: 5a518...9f9
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Si fra! «Du, jeg liker ikke å bli tatt på, (kan du slutte?)» Det burde være nok, men dessverre er det sjelden det. Løft hånden hans demonstrativt bort. Hold han på armlengdes avstand, bokstavelig talt. Mest sannsynlig blir han furt, slike skjønner ikke selv at de gjør noe galt. Så du kan gjøre noe helt absurd tilbake for å understreke poenget ditt, som å holde handa di over ansiktet hans i et klypegrep eller legge en flat hånd over øret hans. Unnskyld deg med at du er en sånn som liker å ta på folk. Det er samme unnskyldning som de bruker. Anonymkode: 49c2f...1b0
Flintis Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva gjør du med menn som absolutt skal ta på deg? Jeg tenker da ikke på menn som står deg nært. Men litt mer perifere bekjente og menn som du bare vet hvem er, men ikke kjenner. Opplever det innimellom. Spesielt en. Kjenner han ikke, men vet hvem han er. Han har en sånn jobb at alle vet hvem han er. Ikke en høystatusjobb. Han skal alltid drive å ta på meg. Klappe på skuldra, stryke på arma, ta arma rundt meg. Og så skal han tvinge seg til en klem. Og det på en slik måte at det er vanskelig å komme ut av situasjonen (må smette ut av armene hans i så fall for han går rett på i full fart). Dette gjør han bare han passerer meg på gata. Men spesielt når han treffer meg via jobb (min jobb og hans jobb, ikke som private). Det er sånn nå at jeg går omveier. Hva ville du gjort? Jeg har lyst til å stoppe og si noe ala «Kan du være så snill å slutte å ta på meg, jeg har ingen interesse av det» ikke i hyggelig være så snill tone, men litt skarp og bestemt. Anonymkode: 0728c...11a Tar han på qndre eller bare deg?
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Flintis skrev (55 minutter siden): Tar han på qndre eller bare deg? Har aldri sett han holde på sånn med andre. Men når jeg snakker med andre, så er jeg ikke alene om å syns han er ekkel. Går mye utro rykter om han. Han er typen som tror han er guds gave til kvinnen. Men jeg ville ikke tatt i han med rang engang. Et men jeg har med å si fra, er at jeg er redd han skal sette ut usanne rykter. Et lite samfunn dette. Anonymkode: 0728c...11a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå