AnonymBruker Skrevet 6. desember #1 Skrevet 6. desember Jeg står på venteliste for å få byttet fastlege. Jeg dro til en privat legeklinikk for å få tatt noen prøver og noen undersøkelser der. Jeg er litt teit som ikke vil at fastlegen min skal vite at jeg har gått til en annen lege. Får min fastlege opp mine prøvesvar på Helsenorge automatisk hos seg? Legen jeg var hos sa at det ikke gikk automatisk, men laboratoriet har sendt kopi på Helsenorge. Anonymkode: a3e5b...b4e
AnonymBruker Skrevet 6. desember #2 Skrevet 6. desember Nei. Når det er privat så har ikke legen din tilgang til prøvesvarene dine med mindre du gir h*n tilgang. Dette kunne du også googlet deg frem til. Anonymkode: 2c228...281 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember #3 Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei. Når det er privat så har ikke legen din tilgang til prøvesvarene dine med mindre du gir h*n tilgang. Dette kunne du også googlet deg frem til. Anonymkode: 2c228...281 Har googlet, men fant forskjellige svar. Så derfor spurte jeg her. Men takk for svar 🙂 Anonymkode: a3e5b...b4e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå