Gå til innhold

Er du heldig og har masse fine i livet ditt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæreste? Venner osv? 

Anonymkode: 36cbc...961

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har samboer og én venninne. Jeg er svært heldig som trives i eget selskap og har lav sosial apetitt.

Anonymkode: 2e830...440

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, jeg er heldig og jeg setter pris på hver eneste en! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke behov for mange personer for å ha det bra. Kvalitet over kvantitet.

Anonymkode: 7534d...1b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har ingen. 

Anonymkode: 20e34...a48

Skrevet

Ja, har en fin hverdag. Synes det er bedre å være singel enn å ha en dårlig kjæreste. Er ikke ensom. Har nok av ting å gjøre selv. Er sosial med frivillighets arbeid. Har opplevd mye fint gjennom år. Lever på de gode øyeblikkene, og tenker, det kommer nye. Livet ligger foran meg fortsatt. Jeg er fornøyd. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, anser meg selv som heldig. Har en fantastisk samboer gjennom 23 år, livet med han blir bare bedre og bedre, 3 greie barn(tenåringer og en voksen) som gir mye glede og en haug med venninner. 3-4 av de har vært i livet mitt siden vi var 10 år, og selv om vi bor rundtomkring har vi god kontakt og de betyr veldig mye for meg. Har også flere jeg har møtt i voksen alder som krydrer hverdagen min. Jeg reiser på tur med venninne mine iallefall to ganger i året, de bor hos meg om sommeren så er heldig som har en så tolmodig mann som faktisk ser hvor mye de betyr for meg og min lykke og som oppmuntrer meg til å bruke tid på de og som ikke protesterer når jeg åpner vårt hjem og våre dører❤️ 

Anonymkode: 9cda9...1c4

Skrevet

Jeg ser ikke på det å ha kjæreste som noe stort i livet, og Jeg er asosial, så venner vil jeg heller ikke ha. Er jeg heldig eller uheldig da? 

Skrevet (endret)

Jeg har mange -ikke masse- fine i livet mitt.

Familie uten konflikter, venner siden VGS, gode kollegaer, et varmt og godt kjærlighetsliv og barn som er motstandsdyktige og når målene sine.

Endret av Snok1
  • Hjerte 1
Skrevet
Snok1 skrev (Akkurat nå):

Jeg jar mange -ikke masse- fine i livet mitt.

Familie uten konflikter, venner siden VGS, gode kollegaer, et varmt og godt kjærlighetsliv og barn som er motstandsdyktige og når målene sine.

Jeg tenker du har et godt liv. Jeg har også opplevd dårlige ting i livet. Men har kommet meg videre. Prøver å fokusere på det positive jeg har opplevd. Men, setter pris på at du er ærlig. Du vet ikke. Noen ganger er livet vanskelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann jeg er veldig glad i og to fine barn. Jeg har også øvrig familie og venner som jeg har hatt lenge som jeg er for dårlig til å ha løpende kontakt med (og det er gjensidig), men jeg merker at de er der. 

Anonymkode: 17263...fc3

Skrevet

Jeg er jo heldig i den forstand at jeg har gode og kjærlige foreldre, og har vokst opp i en stabil kjernefamilie.

Men alle andre relasjoner handler jo om meg og egen innsats. Å være åpen og søkende, hyggelig og hjelpsom, og i det hele tatt en god kone for min mann gjennom 20 år, og venninne for mine venner som jeg har møtt på ulike måter gjennom hele livet, og kollega for mine kollegaer. 

Anonymkode: c0510...154

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har samboer og én venninne. Jeg er svært heldig som trives i eget selskap og har lav sosial apetitt.

Anonymkode: 2e830...440

Her og! Trives godt i eget selskap. Har barn, så snakker jo med folk på div ting. Og barna er sosiale og venner med her og der. Men jeg er fornøyd med en god venninne! Det som er greit er at det kan gå litt tid mellom gange e vi ses, men ingen blir sur for det, vi forstår hverandre der. Vi har begge flere barn og bor litt fra hverandre. Jeg er bestevenn med mannen og han er introvert og. Er sosial på jobb, så mye at han må lade hjemme.

Anonymkode: f96c7...ed9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...