AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Noen som har noen tanker rundt dette? Selv har jeg abonnement til begge tjenestene. Mitt hbo abonnement er av typen livet ut. Lurer på hvordan dette blir. Veldig ulike konsepter i innholdet som presenteres. Håper ikke hbo originals mister sitt særpreg. Anonymkode: 54b07...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Billig også, bare 835 milliarder... Anonymkode: 6ea35...93c
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Håper ikke HBO ikke blir like elendig som Netflix er. Skal nemlig si opp Netflix etter jul. Anonymkode: c8b09...c36 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Mine tanker om dette er at Netflix tjener GROVT med penger. Bla opp over 800 milliarder for å kvitte seg med en konkurrent. Da driver de ikke med små marginer akkurat. Anonymkode: 6e46e...dd3 2
17.11 Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Jeg er bekymret for hva dette gjør med HBO. De har produsert mye bra. Netflix har sine lyspunkt, helt udiskutabelt, men er ikke helt på samme nivå etter min mening. 2 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden liker ikke helt dette, HBO har jo kommet med kvalitetserier som game of thrones, house of the dragon, osv. Anonymkode: 81950...d21 2 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): liker ikke helt dette, HBO har jo kommet med kvalitetserier som game of thrones, house of the dragon, osv. Anonymkode: 81950...d21 Nei, ikke osv. Det var det. Anonymkode: 6ea35...93c 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): liker ikke helt dette, HBO har jo kommet med kvalitetserier som game of thrones, house of the dragon, osv. Anonymkode: 81950...d21 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, ikke osv. Det var det. Anonymkode: 6ea35...93c Enig med osv. boardwalk empire , sex and the city, rome, girls, true detective .. osv 😅 gleder meg til the knight of the seven kingdoms. Anonymkode: dd29b...357 2
Gaia Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden HBO har produksjoner av mye bedre kvalitet enn Netflix, men Netflix har mer variasjon i både filmer og serier. HBO har de nyeste filmene som har gått på kino ganske kjapt også. 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Jeg har også livet ut, «halv pris» som føles bullshit ut når du betaler 75 kroner måneden og ser reklamer som dette: Anonymkode: e6058...23d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei, ikke osv. Det var det. Anonymkode: 6ea35...93c The Sopranos, The Wire, Curb your enthusiasm, Mare of Easttown, True Detective, Boardwalk Empire og flere Anonymkode: 5e5a2...11e 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå