AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg er alene med to barn, og har «barnefri» annenhver helg. Da er ungene hos far. Det eneste jeg gjør da er å vaske ned huset, lage en bedre middag og kose meg med en halvflaske vin. Mine venninner mener jeg burde utbytte mine barnefri helger bedre ved å f.eks gå ut på byen, date, drive aktivt med idrett osv. Jeg er derimot så utkjørt at det eneste som frister er mat, vin og hvile etter å ha fått huset noenlunde i orden. Dere andre single der ute, hva gjør dere når dere har barnefri? Anonymkode: 716de...f18
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Har aldri barnefri.. Men gjør det DU har lyst til, ikke det venninnen din mener du bør Anonymkode: 07ce6...567 2
micromaya Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Jeg har ikke hatt barnefri på mange år, men har så store ungdommer/unge voksne at jeg kan gjøre «som jeg vil». Helgene mine er omtrent som du beskriver. Jeg trener gjerne tidlig lørdag og søndag, resten av dagene går til husarbeid, god mat og drikke. Duger i massevis for meg 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Skjønner ikke hvorfor venninnene dine synes du burde gå ut og burde date hvis ikke du selv har spesielt lyst til det. Anonymkode: 088b6...820 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Da jeg var singel og datter var hos faren sin så var jeg sjeldent alene. Jeg tok på meg ekstravakter på jobb. ( er sykepleier) Jeg fikk meg riktignok kjæreste ganske fort, så var sammen med han. Hadde jeg ikke hatt det ville jeg nok neppe gått ut på byen, men vært sammen venninner, vært sosial osv. Jeg mistrivdes alene over tid. Gjør det du ønsker selv:) Anonymkode: cbda2...964 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Da jeg var singel og hadde barnefri, så brukte jeg mye tid med hobbyen min, en fest avogtil, fant på ting med venner, og rolige kvelder hjemme. Etter noe år ble det litt dating også. Gjør det du føler er best for deg🙂 Anonymkode: b2a1d...7b3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Jeg er som deg, og er gjerne litt kjedelig som bare slapper av og nyter tiden aleine. Med god mat og vin. Mulig jeg er spesielt introvert ikke vet jeg. Jeg er i midten av tredveårene, så folk fester ikke like mye som før og jeg er ikke der i livet lengre uansett. Av og til finner jeg på ting med venninner, hvis jeg orker. Det er veldig slitsomt den uken man har barn så er så deilig å bare ikke gjøre noe. Fremover så vil jeg bli flinkere til å ta vare på meg selv og unne meg massasje eller noe annet. Kjæreste vet jeg ikke om jeg orker å ha. Vil ikke ha en til som krever så mye av meg, Anonymkode: 964b9...d37
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Koser meg veldig AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er alene med to barn, og har «barnefri» annenhver helg. Da er ungene hos far. Det eneste jeg gjør da er å vaske ned huset, lage en bedre middag og kose meg med en halvflaske vin. Mine venninner mener jeg burde utbytte mine barnefri helger bedre ved å f.eks gå ut på byen, date, drive aktivt med idrett osv. Jeg er derimot så utkjørt at det eneste som frister er mat, vin og hvile etter å ha fått huset noenlunde i orden. Dere andre single der ute, hva gjør dere når dere har barnefri? Anonymkode: 716de...f18 Anonymkode: e1ede...86d
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Er sosial. Eller vasker hus. Holder på med hobby. Dater ikke, men har en ekstra god venn jeg ligger med innimellom. Anonymkode: 21808...53f
Miss91 Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Jobber stort sett. Har 50/50, og jeg tar igjen det tapte på jobb når jeg ikke har unger.
Rødvinsfilosofen Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er alene med to barn, og har «barnefri» annenhver helg. Da er ungene hos far. Det eneste jeg gjør da er å vaske ned huset, lage en bedre middag og kose meg med en halvflaske vin. Mine venninner mener jeg burde utbytte mine barnefri helger bedre ved å f.eks gå ut på byen, date, drive aktivt med idrett osv. Jeg er derimot så utkjørt at det eneste som frister er mat, vin og hvile etter å ha fått huset noenlunde i orden. Dere andre single der ute, hva gjør dere når dere har barnefri? Anonymkode: 716de...f18 Synes helgene dine virker fine? 🍷🍝 Byen anno 2025 er litt oppskrytt 😅 Lyset slås av kl 20-21 og musikken skrus opp til et nivå som gjør at man helst må ha med seg øreklokker. Når man bestiller drikke i baren må man håpe at bartenderen klarer forstå peke-leken 🍺👈 I den grad man kommer i kontakt med andre så skjer jo det gjerne i baren, på vei til og fra toalettet, eller utenfor inngangen. Elles sitter jo folk gjerne sammen med vennene sine. På denne tiden av året er det julebordsesong, og alt det medfører. 😬 Du kan jo alltid laste ned Tinder, Happn eller Hinge, og tekste litt på søndager?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Gjorde akkurat det samme som deg. Jeg prioriterte og delta på noe sosialt hvis det skjedde noe spesielt som klaffet med pappahelg - men jeg var aldri "på byn" bare på måfå, det har jeg aldri likt. Jeg husker jeg gjerne fant meg en cider rett etter jobb kl. 16 fredagen, og satt på høy musikk mens jeg shinet huset og koste meg 🤭 Laget digg mat og passet på å legge meg i fornuftig tid for å få utnyttet sjansen til å sove skikkelig ut. Fikk meg etterhvert kjæreste (på Tinder) og er nå gift og har fått barn med han. Kjenner jeg savner de fredagene der litt 😂 Anonymkode: 286f1...b7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå