Thyra Skrevet 11. januar #81 Skrevet 11. januar Fikk denne gratis på gjenbruksstasjonen her om dagen. Får henge på juletreet noen dager til. 5 1
Beatbox Skrevet 11. januar #82 Skrevet 11. januar Det gule egget med romertall er fra Bestpysanky😊💛 Kjøpt på eBay for flere år siden. 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #83 Skrevet 11. januar Beatbox skrev (2 minutter siden): Det gule egget med romertall er fra Bestpysanky😊💛 Kjøpt på eBay for flere år siden. Du har jo en fin fugl der også. Jeg liker så godt fugler på juletreet. Anonymkode: 64c37...d9a 1 2
Beatbox Skrevet 11. januar #84 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har jo en fin fugl der også. Jeg liker så godt fugler på juletreet. Anonymkode: 64c37...d9a Tusen takk💛, ja det gjør jeg også!! Den er også kjøpt på eBay, fra Kina elns😁 1
Beatbox Skrevet 11. januar #85 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du har jo en fin fugl der også. Jeg liker så godt fugler på juletreet. Anonymkode: 64c37...d9a Første fuglen jeg kjøpte for mange år siden❤️ 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #88 Skrevet 8. februar Disse Lucia-pusene er fra nettbutikken Åshild 😻 Anonymkode: f88cc...dc3 2 2
Beatbox Skrevet 8. februar #90 Skrevet 8. februar Jeg elsker ornamenter som kan åpnes, slik som dette hjertet jeg fikk i gave for noen år siden 🩷😊 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #91 Skrevet 8. februar Noen som gleder seg til å pynte til jul allerede? 🩷 Anonymkode: 3c9d2...4e7 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #92 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som gleder seg til å pynte til jul allerede? 🩷 Anonymkode: 3c9d2...4e7 Sånn pynt er så trygg og god i en ellers skummel verden. Anonymkode: f88cc...dc3 4
Beatbox Skrevet 8. februar #93 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som gleder seg til å pynte til jul allerede? 🩷 Anonymkode: 3c9d2...4e7 Jaaaaa🤩🤩😅 2 2
Beatbox Skrevet 8. februar #94 Skrevet 8. februar Kjøpte denne i England for noen få år siden. Mark Roberts 🤍🖤 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå