skreppamedleppa Skrevet 12. desember 2025 #21 Skrevet 12. desember 2025 Natriumclorid skrev (21 timer siden): Hvor har du hentet det nederste bildet fra? Jeg bare elsker den dachsen nederst til høyre 😍😂 Ser du har fått svar AnonymBruker skrev (6 timer siden): https://www.ellos.no/vondels/julepynt-dachs-med-nisselue-9-5-cm/1730725-01 Anonymkode: 70dd0...7c4 (Takk) Hos mitt nærmeste kjøpesenter som er det største i byen så får vi opp en *pop opp* butikk som bare selger vondels julepynt i desember og jeg elsker den butikken 😍 De har så mange fine julekuler jeg elsker som jeg kan knytte personlige historier til. I tillegg har vi her i byen "julehuset" som også selger mye av vondels julepynt hele året så jeg har funnet den der. Men den kan som sagt kjøpes på nett også. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #22 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne stjernen fra Temu var skikkelig fin på bildet - men sikkert bare ræl i virkeligheten. Ønsker meg en sånn stjerne å ha i toppen av treet allikevel! (Boikotter Temu, så får finne noe lignende et annet sted.) Anonymkode: 6d25b...38c Har sett noe lignende på rusta/ europris tror jeg 🤔 Anonymkode: 70dd0...7c4
skreppamedleppa Skrevet 12. desember 2025 #23 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Her var det utrolig mye fint 🥰🎅 såg for meg når jeg gikk inn på tråden, at det var en tråd med bare masse hvit, kjedelig og elegant pynt. Men det var det jo ikke 😃. Kunne hatt alt her selv nesten 😊, ønsker meg mye av det nå. Anonymkode: dbca8...7b1 Jeg må bare si meg helt enig. Selv om jeg har min (unike) stil, så er det også gøy å se ulike stiler, "hva er fint for andre", fin julepynt som andre deler og liker. Det er kjekt og gøy når andre "bjuder på" og en ser ulike stiler, ulike pynt av både rødt, grønt, hvitt, gull, sølv, blått , lilla eller rosa og andre farger. Både økonomisk pynt og dyrt, slik og sånn. Det fineste for oss selv er ikke alltid det dyreste (men kan være). Det er så mye forskjellig og det bringer glede fremfor en konkurranse og en er redd for at ingen liker det jeg likerOg en snakker stygt om det andre liker. Og jeg tror en trenger å bli utfordret på at det er mye pynt som er fint for andre som ikke nødvendigvis en liker selv. Takk for denne tråden. Det bringer (jule) glede med seg😊 2 3
Petrus Skrevet 12. desember 2025 #24 Skrevet 12. desember 2025 Kjøpe meg lilla juleblomst til treet. Frå Hageland. 2
Leo Skrevet 12. desember 2025 #27 Skrevet 12. desember 2025 Jeg har hatt min toppstjerne fra Georg Jensen i over 30 år og synes fremdeles den er den vakreste julepynten 😍 11 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #28 Skrevet 12. desember 2025 skreppamedleppa skrev (4 timer siden): Ser du har fått svar (Takk) Hos mitt nærmeste kjøpesenter som er det største i byen så får vi opp en *pop opp* butikk som bare selger vondels julepynt i desember og jeg elsker den butikken 😍 De har så mange fine julekuler jeg elsker som jeg kan knytte personlige historier til. I tillegg har vi her i byen "julehuset" som også selger mye av vondels julepynt hele året så jeg har funnet den der. Men den kan som sagt kjøpes på nett også. Drøbak? Anonymkode: f77c8...bdd
skreppamedleppa Skrevet 12. desember 2025 #29 Skrevet 12. desember 2025 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Drøbak? Anonymkode: f77c8...bdd Nei, bor ikke i Drøbak nei. Bor i Norge nest største by. Begynner på B🙂 slutter på ergen. Endret 12. desember 2025 av skreppamedleppa 3 1 1
Beatbox Skrevet 13. desember 2025 #31 Skrevet 13. desember 2025 (endret) Aldri sett maken til denne❤️ Endret 13. desember 2025 av Beatbox Feil bilde 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #32 Skrevet 13. desember 2025 Leo skrev (11 timer siden): Jeg har hatt min toppstjerne fra Georg Jensen i over 30 år og synes fremdeles den er den vakreste julepynten 😍 Slenger meg på denne. Har hele serien med juleuro, bruker de som pynt på treet, synes de er like fine hvert år jeg tar de frem 🤩 Anonymkode: f5e38...458 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #33 Skrevet 13. desember 2025 skreppamedleppa skrev (11 timer siden): Nei, bor ikke i Drøbak nei. Bor i Norge nest største by. Begynner på B🙂 slutter på ergen. Det skjønte jeg, jeg har også vært Iden butikken, men det stod jo ikke pris på noe? Jeg synes de hadde så utrolig mye fint men vil jo ikke komme til kassen med to ting og så koster de plutselig 1000 kroner hver. Vet du hva prisene ligger på sånn ca? Anonymkode: d3289...219 1
aksase Skrevet 13. desember 2025 #34 Skrevet 13. desember 2025 Jeg liker det enkle og stilrene. I denne tråden ble det for mye farger, bling og overdådighet for min del. For amerikansk. Ikke mye av dette jeg ville kjøpt, men hver sin lyst og smak. Sånn som dette under er min stil. Enkelt, folkelig, koselig og ikke så "Coca Cola". 10
Perine Skrevet 13. desember 2025 #35 Skrevet 13. desember 2025 skreppamedleppa skrev (På 6.12.2025 den 4.22): Jeg liker masse farger, og det gjør jeg i julen også. Det er liksom sånn jeg fungerer. Jeg er ikke så glad i de tradisjonelle julefargene og tradisjonell norsk jule pynt. Jeg elsker figurer på juletret, jeg elsker det nok mest fordi jeg har et forhold til de, jeg har et forhold til Jon blund, Wenche Foss, fasttelefonen, petter kanin, VHS filmer, mr potato head og flamingoflåter mm. Så da blir det til at jeg liker fargerik julepynt fullt av minner, anakdoter og nostalgi. For meg er det vakker julepynt. Sikkert på samme måte som de som har arvet julepynt fra sine besteforeldre og lengre tilbake synes den pynten er finest fordi det bringer minner og nostalgi for de. Men sånn julepynt synes jeg er fantastisk.. Jeg ler 😂fordi jeg liker de samme personene og tingene du ramser opp. Det er nostalgi. Men til tross for at vi liker de samme tingene på den måten, så vil jeg bare si svært forsiktig at vi to er på to forskjellige planeter når vi tenker julepynt 🥰 Jeg pynter lite, men bruker gjerne gamle ting med minner. Ungenes hjemmelagde greier, eller fugler med klyper fra min egen barndom, litt tilfeldig glitter, kuler og lys. (de siste årene har jeg vært alene og pynter faktisk ikke i det hele tatt) 1 1
Perine Skrevet 13. desember 2025 #36 Skrevet 13. desember 2025 skreppamedleppa skrev (Akkurat nå): Jeg pynter mye og er maksimalistisk Jeg ville nok antageligvis pyntet like mye om det bare var meg også fordi jeg trives med det, det har en hygge faktor for meg selv. Jeg trenger ikke at alle pynter likt som meg og jeg trenger ikke å pynte likt som alle andre. Vi er forskjellige, og godt er jo det🥰 Smak og behag, "smaken er som baken" osv. Dette er jeg helt enig i. Det viktigste er at vi selv og de vi pynter for, trives med det. God jul ❤️
skreppamedleppa Skrevet 13. desember 2025 #37 Skrevet 13. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skjønte jeg, jeg har også vært Iden butikken, men det stod jo ikke pris på noe? Jeg synes de hadde så utrolig mye fint men vil jo ikke komme til kassen med to ting og så koster de plutselig 1000 kroner hver. Vet du hva prisene ligger på sånn ca? Anonymkode: d3289...219 De har lagt ut noe på nettet, så du kan jo kanskje kikke litt der på priser sånn hva de ligger på (om du mener julehuset altså). https://www.julehusetbergen.no/ 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #38 Skrevet 13. desember 2025 Synes at denne tråden er aller mest interessant fra et sosiologisk perspektiv. Anonymkode: aa1fa...1d8 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #39 Skrevet 13. desember 2025 Roci skrev (På 12.12.2025 den 11.22): Denne juleputa fra Mango😍 Ååå søren at jeg ikke har sett disse før, har allerede kastet bort for mye penger på noen andre. Disse likte jeg. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes at denne tråden er aller mest interessant fra et sosiologisk perspektiv. Anonymkode: aa1fa...1d8 Haha enig. Men la oss ikke begynne å diskutere smak og pent/ikke pent. Det var veldig gøy å se hva dere har lagt inn her 😍🤩 For å bidra til tråden så har jeg fått veldig lyst på noe som ser ut som et pepperkakehus, type noe slikt: https://feel.no/fiero-pepperkakehus-m-led Men har ikke funnet den "riktige" enda. Anonymkode: f3a4d...268
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #40 Skrevet 13. desember 2025 Var for litt siden i Spania, og overalt var det pyntet til jul. Mye farger og mye ting, og tenkte umiddelbart at det ville være glorete. Men det var så mye flott, og fikk meg til å vurdere å pynte mer selv. Kanskje fordi det det meste var godt utført og ment til å vare, samtidig som det ikke var mange tiår gammelt. Anonymkode: 75e20...bfc 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå