AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:51 #1 Skrevet fredag kl. 21:51 Hva er den fineste julepynten du har sett/kjøpt i det siste?🥰 inspirert av den styggeste. Anonymkode: 69218...ea0 1 1
skreppamedleppa Skrevet lørdag kl. 03:22 #2 Skrevet lørdag kl. 03:22 Jeg liker masse farger, og det gjør jeg i julen også. Det er liksom sånn jeg fungerer. Jeg er ikke så glad i de tradisjonelle julefargene og tradisjonell norsk jule pynt. Jeg elsker figurer på juletret, jeg elsker det nok mest fordi jeg har et forhold til de, jeg har et forhold til Jon blund, Wenche Foss, fasttelefonen, petter kanin, VHS filmer, mr potato head og flamingoflåter mm. Så da blir det til at jeg liker fargerik julepynt fullt av minner, anakdoter og nostalgi. For meg er det vakker julepynt. Sikkert på samme måte som de som har arvet julepynt fra sine besteforeldre og lengre tilbake synes den pynten er finest fordi det bringer minner og nostalgi for de. Men sånn julepynt synes jeg er fantastisk.. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:45 #3 Skrevet lørdag kl. 10:45 Jeg kan også komme med noe selv: denne synes jeg var veldig fin. Anonymkode: 69218...ea0 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Denne på en grønn duk 😍 Anonymkode: 296cc...241 1 1
Ullvott Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Jeg er fullstendig betatt av denne, som egentlig er to boller, to flate og to dypere fat til servering. ♥️ 3 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Denne burde hete tråden for julepynt . Anonymkode: 24687...cdd 3 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne burde hete tråden for julepynt . Anonymkode: 24687...cdd Du har lov å bidra selv, men du er kanskje for pinglete til det. Stor i ord men liten på jord? Anonymkode: 775f8...c70 3
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #10 Skrevet 18 minutter siden Jeg falt helt for disse, så de dukket opp i posten idag😊 Har ikke brukt de armene som følger med da, de er litt stive og var helt rette. Så har brukt ordentlige pinner😊 Anonymkode: 8ba8f...668 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå