AnonymBruker Skrevet i går, 07:09 #81 Skrevet i går, 07:09 Jeg opplevde nettopp at pakken min ble flyttet fra nærmeste hentested til et annet lenger unna fordi det var fullt på det jeg hadde valgt. Da blir det fort en ekstra dag pga omvei. Anonymkode: 7553a...c29 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:19 #82 Skrevet i går, 07:19 AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 21.43): Sjelden. Hentemeldingene kommer som regel om ettermiddag/kveld, og da har jeg sjelden anledning. Henter når det passer sånn mtp logistikken her hjemme. Anonymkode: 5cd2d...b7b Signerer denne. Henter så snart jeg har anledning, men det går fort 3-4 dager pga 3 barn og krevende jobb. Anonymkode: 4a47a...45b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:25 #83 Skrevet i går, 07:25 Henter alltid samme dag om det er Pakkeautomat, for det er enkelt, eller om det er noe jeg gleder meg til å få. Om det er forbruk eller jeg må in på senteret for å hente på utleveringssted er jeg ikke like kjapp, men henter innen 2 dager. Prøver å være litt raskere nå før jul for har jobbet i bransjen. Anonymkode: ca79a...8dc
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #84 Skrevet i går, 07:42 Jeg pleier ikke alltid det, men nå som det er så travelt for dem forsøker jeg å hente så raskt som mulig. Unntaket er når det er fullt i pakkeboks så de leverer pakken til en post i butikk inne i byen. Der er det litt stress å hente, så da hender det jeg utsetter det litt. Til vanlig bruker jeg å drøye det litt fordi min lokale post i butikk (spar) er helt håpløse. Først må man stå 10 minutter og vente på at noen skal se at du trenger hjelp, og deretter må du vente 10 minutter på pakken. Da gidder jeg rett og slett ikke når jeg ikke har god tid. Anonymkode: 46d0d...697 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:46 #85 Skrevet i går, 07:46 Ja, henter alltid samme dag. Er så heldig å ha pakkeboks 100 meter fra der jeg bor. Anonymkode: f41fd...529
AnonymBruker Skrevet i går, 07:50 #86 Skrevet i går, 07:50 Her henter jeg stort sett samme dag, eller dagen etter. Jeg er ute og kjører hver eneste dag, så da koster det lite p svippe innom og plukke opp en pakke. Det er jo totalt pakkekaos, så tenkte man bør tilstrebe å hente raskt. Anonymkode: 2ac6c...521
AnonymBruker Skrevet i går, 07:54 #87 Skrevet i går, 07:54 Henter alltid innen 24 timer. Anonymkode: 804da...7b7
AnonymBruker Skrevet i går, 08:01 #88 Skrevet i går, 08:01 Vanligvis kan det ta flere ager før jeg henter pakkene mine. Men nå i desember forsøker jeg å hente så raskt som mulig... Anonymkode: 6be54...bf8
Janina1 Skrevet i går, 12:16 #89 Skrevet i går, 12:16 Prøver å hente samme dag eller senest dagen etter.
AnonymBruker Skrevet i går, 12:27 #90 Skrevet i går, 12:27 Jeg henter så fort jeg kan. Men før jul i år har Postnord levert pakkene mine tre ganger til den minst tilgjengelige REMA butikken til tross for at jeg har valgt leveringssted når jeg har bestilt, og disse pakkene blir faktisk ikke hentet i det hele tatt. Det er 8 andre muligheter i nærheten av meg (fysiske butikker og pakkeautomater), men så lenge Postnord er ræva så gidder jeg ikke å ta alt det bryetdet er med å hente pakkene. Har også gitt beskjed til selgerne hvorfor pakkene har gått i retur, og de har da sent pakkene på nytt med Posten kostnadsfritt for meg og med Posten kommer pakkene til min nærbutikk og da hentes pakkene samme dag. Anonymkode: f59fb...b02 4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:43 #91 Skrevet i går, 12:43 Henter det alltid samme dag jeg får mld. Sjeldent at det går flere dager. Ivrig etter å få pakke, hehe. Anonymkode: 189a8...09f
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #92 Skrevet 20 timer siden Nei. Hvorfor? Fordi både Postnord pg posten lager trøbbel og kvalme for meg. Med å rote, forlenge tiden, osv. Jeg bestilte to små ting som skulle leveres i postkassen på fredag. Snakk om to hudpleieprodukter. Og jeg har stor postkasse. Sørget for at den var helt tom også. Fikk beskjed om at pakken var for stor for postkassen. Regner med at den blir levert til pakkeutleveringsstedet i morgen. Men det er 3 dager ekstra. Så da blir jeg fandenivoldsk. De kan mase alt de orker. Men da finner jeg ut at jeg foretrekker å hente pakkene samlet. Så de får bare banne og sverte og ergre seg over at jeg ikke henter pakkene mine fort. Anonymkode: 62256...bd2 3
Alivamale Skrevet 15 timer siden #93 Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Hvorfor? Fordi både Postnord pg posten lager trøbbel og kvalme for meg. Med å rote, forlenge tiden, osv. Jeg bestilte to små ting som skulle leveres i postkassen på fredag. Snakk om to hudpleieprodukter. Og jeg har stor postkasse. Sørget for at den var helt tom også. Fikk beskjed om at pakken var for stor for postkassen. Regner med at den blir levert til pakkeutleveringsstedet i morgen. Men det er 3 dager ekstra. Så da blir jeg fandenivoldsk. De kan mase alt de orker. Men da finner jeg ut at jeg foretrekker å hente pakkene samlet. Så de får bare banne og sverte og ergre seg over at jeg ikke henter pakkene mine fort. Anonymkode: 62256...bd2 Det samme har jeg flere ganger vært ute for. Det er ikke rart at det blir fullt på hentestedene når de ikke leverer det som kan leveres i postkasse sånn som de skal. Jeg betaler ekstra for å få hjemlevering, spesielt på denne tiden av året så jeg slipper å stå i kø for å hente pakke på vei hjem fra jobb. Når pakken da i stedet blir levert på utleveringssted er det ganske irriterende, og det blir enda mer irriterende å få sms med oppfordring om å hente pakken raskt fordi det er fullt der. Hmm, tro hvorfor det blir fullere enn det må? 🤔 Endret 15 timer siden av Alivamale 1
Fru Uperfekt Skrevet 15 timer siden #94 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 21.39): Ser både Posten og PostNord melder om enorme mengder med pakker for tida, og at de ber folk hente så raskt som mulig. Gjør du det? Anonymkode: d3f26...7b3 Om de gjør jobben sin så ja, men opplever for ofte at pakker ikke kommer til hentested jeg har lagt inn sånn at jeg ikke kan hente samme dag 1
Fru Uperfekt Skrevet 15 timer siden #95 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 21.59): Henter når jeg har mulighet. I og med at hentemeldingene fra Posten som oftest kommer sent på kvelden, samt at PostNord gjerne sender pakkene til 3-4 forskjellige lokasjoner som ikke er nærmest meg, så blir det sjelden samme dag. Brukte 45 minutter på å hente PostNord-pakker på 3 forskjellige steder i går. 🙄 Anonymkode: 17bde...cb3 Er de ikke herlige til tider... Min beste så langt er faktisk posten som sendte mld om at pakken var sendt rett sted men når jeg kom der så hadde de sendt den til en helt annen butikk og aldeles ikke i pakkeboks som jeg hadde bestilt 1
Fru Uperfekt Skrevet 15 timer siden #96 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 23.41): Da må de slutte å levere pakker som er bestilt med hjemlevering til hentested, og kanskje det burde vært flere pakkeautomater? Anonymkode: e0151...216 Og legge det som er bestilt til pakkeautomat der og ikke til butikk som ikke engang ligger ved pakkeautomaten du har bestilt til... 1
Fru Uperfekt Skrevet 15 timer siden #97 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg henter så fort jeg kan. Men før jul i år har Postnord levert pakkene mine tre ganger til den minst tilgjengelige REMA butikken til tross for at jeg har valgt leveringssted når jeg har bestilt, og disse pakkene blir faktisk ikke hentet i det hele tatt. Det er 8 andre muligheter i nærheten av meg (fysiske butikker og pakkeautomater), men så lenge Postnord er ræva så gidder jeg ikke å ta alt det bryetdet er med å hente pakkene. Har også gitt beskjed til selgerne hvorfor pakkene har gått i retur, og de har da sent pakkene på nytt med Posten kostnadsfritt for meg og med Posten kommer pakkene til min nærbutikk og da hentes pakkene samme dag. Anonymkode: f59fb...b02 Har samme problemet men med Rett Hjem, de velger en butikk som rett nok er nærmest i luftlinje men krever 2 bompasseringer. Har masse andre utleveringssteder som er lettere tilgjengelig, uten bompasseringer, enten jeg går/kjører/sykler eller busser
Fant80 Skrevet 14 timer siden #98 Skrevet 14 timer siden (endret) Henter stort sett samme dag. Nå har PostNord kommet med en gulrot om at man kan vinne 10 000 også,dersom man henter samme dag. Får stort sett ting sendt med PostNord om jeg har mulighet. Leser at de er så forferdelige,men for meg har de vært stabilt bra (og raske) Det kan ta over en uke for meg å få en pakke fra Posten Norge (som tar 2 dager med PostNord) og da - selv om jeg har valgt pakkeboks,så leverer de inn til butikk. Jeg synes Posten har blitt forferdelig svekket! Endret 14 timer siden av Fant80
Kålrota Skrevet 14 timer siden #99 Skrevet 14 timer siden Jeg henter så fort jeg kan, men det er ikke alltid det er samme dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå