AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Ser både Posten og PostNord melder om enorme mengder med pakker for tida, og at de ber folk hente så raskt som mulig. Gjør du det? Anonymkode: d3f26...7b3
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Jeg henter så fort som mulig ja, men er jo ikke alltid det er samme dag som meldingen. Anonymkode: 647ec...504 6
mionaS Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Jeg henter alltid samme dag eller dagen etter. 3 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Stort sett ja Anonymkode: 01479...f24 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Vanligvis henter jeg når det passer meg best, men nå før jul gjør jeg det så raskt som mulig. Det renner over av pakker de stedene jeg henter, og har opplevd at de ikke har kunnet ta imot alle pakkene som kommer. Prøver derfor å bidra til at det går så smooth som mulig. Anonymkode: 1aef4...d56 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Sjelden. Hentemeldingene kommer som regel om ettermiddag/kveld, og da har jeg sjelden anledning. Henter når det passer sånn mtp logistikken her hjemme. Anonymkode: 5cd2d...b7b 3
SPOCA Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Det kommer helt an på om det er mulighet for det. Som regel blir pakkene sendt et stykke unna. Jeg kjører ikke bil, og da blir de hentet når min mann får mulighet. 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Henter som regel når jeg må, dvs siste dagen. Men det er fordi jeg har eksekutiv dysfunksjon, så frykten for at pakken skal bli sendt tilbake er det eneste som fungerer som motivasjon. Anonymkode: a1172...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden Har ikke bil, så det må planlegging til, dvs nei. Anonymkode: 6cb4a...e63 1
Slarti Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Som hovedregel ja. Jeg vil jo ha pakken min. Men ikke alltid det er praktisk mulig.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Skrevet 18 timer siden Henter når det passer meg. Er det noe jeg virkelig ser frem til å motta, henter jeg kanskje dagen etterpå. Anonymkode: c5b61...728 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Skrevet 18 timer siden Henter oftest dagen etter. Anonymkode: 36b74...556
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #15 Skrevet 18 timer siden Jeg prøver å hente samme dag, men ofte kommer hentemeldingen for sent. Når meldingen kommer først kl 19 så står jeg midt oppi legging av barn, og når de har sovna så kan jeg ikke forlate de alene hjemme for å hente pakke (barnehagebarn). Derfor blir det ofte henting først dagen etter, og da etter jobb. Anonymkode: d57f8...9a7 4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Skrevet 18 timer siden Henter når jeg har anledning. Hvis jeg ikke må avbryte noe, eller at meldingen om henting kommer på kveldstid, så henter jeg samme dag, spesielt nå før jul. Anonymkode: 7e95d...9c4
Macro Skrevet 18 timer siden #17 Skrevet 18 timer siden Henter umiddelbart med mindre jeg er på jobb.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Skrevet 18 timer siden Som regel samme dag eller dagen etter. Anonymkode: 4438a...a8c 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Skrevet 18 timer siden Ofte, for det passer seg slik på vei hjem fra trening. Om ikke blir det nok dagen etter. Anonymkode: 896fe...0c4
Fighter83 Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ser både Posten og PostNord melder om enorme mengder med pakker for tida, og at de ber folk hente så raskt som mulig. Gjør du det? Anonymkode: d3f26...7b3 Hender det tar 3 dager før jeg får det til, pga barn og at jeg glemmer mm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå