Ardwinna Skrevet fredag kl. 20:26 #1 Skrevet fredag kl. 20:26 Inspirert av trådene om stygge plagg (og den om billige plastkuler på juletreet), savner jeg en sånn stygg-tråd om julepynt. Det selges jo julepynt i alle varianter, folk lager mye rart selv og jeg har jo også lest en del tråder her inne opp gjennom årene om alt det rare folk får i julegave. Så hva er det styggeste, rareste eller mest heslige du har sett på julepyntfronten? Både egen pynt og bilder fra nettet er innafor! Jeg starter med denne som plutselig dukket opp i FB-feeden min. Jeg elsker snål julepynt, men denne var bare stygg 3 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:28 #2 Skrevet fredag kl. 20:28 Ardwinna skrev (Akkurat nå): Inspirert av trådene om stygge plagg (og den om billige plastkuler på juletreet), savner jeg en sånn stygg-tråd om julepynt. Det selges jo julepynt i alle varianter, folk lager mye rart selv og jeg har jo også lest en del tråder her inne opp gjennom årene om alt det rare folk får i julegave. Så hva er det styggeste, rareste eller mest heslige du har sett på julepyntfronten? Både egen pynt og bilder fra nettet er innafor! Jeg starter med denne som plutselig dukket opp i FB-feeden min. Jeg elsker snål julepynt, men denne var bare stygg Haha gøyal tråd, gleder meg til å se hva som dukker opp! Men hva dader er det der, ser ut som noe jeg glemte i boden og det vokste mugg på 😄 Anonymkode: c3e4c...bf4 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:43 #3 Skrevet fredag kl. 20:43 Jeg så de snømenn, synes de ser ut som en samling anal dildoer 😅 Anonymkode: c3e4c...bf4 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:48 #4 Skrevet fredag kl. 20:48 Kom til å tenke på Melanias juletrær. Men penere enn mannen hennes da 😅 Og det skal sies at hun har penere trær i år (selv om mannen ikke har blitt penere). Anonymkode: 41d7c...138 8 1
Ardwinna Skrevet fredag kl. 20:56 Forfatter #5 Skrevet fredag kl. 20:56 Flere bidrag, for å få fart på tråden 😮 (Nært beslektet med herr Trumps julepynt) 11 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:21 #6 Skrevet fredag kl. 21:21 Ardwinna skrev (24 minutter siden): Flere bidrag, for å få fart på tråden 😮 (Nært beslektet med herr Trumps julepynt) Er det der julepynt? Ser ut som Ku Klux Klan Anonymkode: 329d8...537 6 5
Grønnsaksvaffel Skrevet fredag kl. 21:26 #7 Skrevet fredag kl. 21:26 Ardwinna skrev (58 minutter siden): Inspirert av trådene om stygge plagg (og den om billige plastkuler på juletreet), savner jeg en sånn stygg-tråd om julepynt. Det selges jo julepynt i alle varianter, folk lager mye rart selv og jeg har jo også lest en del tråder her inne opp gjennom årene om alt det rare folk får i julegave. Så hva er det styggeste, rareste eller mest heslige du har sett på julepyntfronten? Både egen pynt og bilder fra nettet er innafor! Jeg starter med denne som plutselig dukket opp i FB-feeden min. Jeg elsker snål julepynt, men denne var bare stygg Hva skal det forestille?
Ardwinna Skrevet fredag kl. 21:38 Forfatter #8 Skrevet fredag kl. 21:38 Grønnsaksvaffel skrev (10 minutter siden): Hva skal det forestille? En nisse, visstnok
Grønnsaksvaffel Skrevet fredag kl. 21:40 #9 Skrevet fredag kl. 21:40 Ardwinna skrev (1 minutt siden): En nisse, visstnok Oi, det hadde jeg aldri klart å gjette 🤔 Ser ut som en deigklump med sjokoladebiter 😂 2
Ardwinna Skrevet fredag kl. 21:45 Forfatter #10 Skrevet fredag kl. 21:45 Grønnsaksvaffel skrev (3 minutter siden): Oi, det hadde jeg aldri klart å gjette 🤔 Ser ut som en deigklump med sjokoladebiter 😂 Her er en til fra samme nettbutikk De påstår at Yooperlitt (det den er laget av) har helbredende egenskaper, men jeg tror jeg står over 😅 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:47 #11 Skrevet fredag kl. 21:47 Ardwinna skrev (1 minutt siden): Her er en til fra samme nettbutikk De påstår at Yooperlitt (det den er laget av) har helbredende egenskaper, men jeg tror jeg står over 😅 Helbredende egenskaper, hvordan fungerer den egentlige, skal man sitte og se på? Eneste den helbreder hos meg er lysten til å handle julepynt 😅 Anonymkode: c3e4c...bf4 4 1
Grønnsaksvaffel Skrevet fredag kl. 21:56 #13 Skrevet fredag kl. 21:56 Ardwinna skrev (10 minutter siden): Her er en til fra samme nettbutikk De påstår at Yooperlitt (det den er laget av) har helbredende egenskaper, men jeg tror jeg står over 😅 Det gjør definitivt jeg også 😅 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:57 #14 Skrevet fredag kl. 21:57 Jeg har en skremmende stygg engel her, laget på ungdomsskolen. Det var dagen jeg fant ut at jeg ikke skulle satse på å bli skulptør. Den står gjemt i et skap, jeg tør ikke ta den frem for den er så heslig og skummel. Jeg skulle delt bilde men regner med noen kjenner den igjen. Anonymkode: 1c306...c86 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:58 #15 Skrevet fredag kl. 21:58 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anonymkode: f8814...86c Treet vil aldri visne, det vil bli healet! Anonymkode: 1c306...c86 5 1
Ardwinna Skrevet fredag kl. 22:02 Forfatter #17 Skrevet fredag kl. 22:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har en skremmende stygg engel her, laget på ungdomsskolen. Det var dagen jeg fant ut at jeg ikke skulle satse på å bli skulptør. Den står gjemt i et skap, jeg tør ikke ta den frem for den er så heslig og skummel. Jeg skulle delt bilde men regner med noen kjenner den igjen. Anonymkode: 1c306...c86 Synd, hadde vært veldig gøy å se den! Det eneste du røper er jo at du er på KG, det er jo ingen som vet hvilket brukernavn du har her inne Kåm åååån! 3 1
Beatbox Skrevet fredag kl. 22:10 #18 Skrevet fredag kl. 22:10 (endret) Ardwinna skrev (1 time siden): Inspirert av trådene om stygge plagg (og den om billige plastkuler på juletreet), savner jeg en sånn stygg-tråd om julepynt. Det selges jo julepynt i alle varianter, folk lager mye rart selv og jeg har jo også lest en del tråder her inne opp gjennom årene om alt det rare folk får i julegave. Så hva er det styggeste, rareste eller mest heslige du har sett på julepyntfronten? Både egen pynt og bilder fra nettet er innafor! Jeg starter med denne som plutselig dukket opp i FB-feeden min. Jeg elsker snål julepynt, men denne var bare stygg Altså... Endret fredag kl. 22:10 av Beatbox 3
Ardwinna Skrevet fredag kl. 22:12 Forfatter #19 Skrevet fredag kl. 22:12 Beatbox skrev (Akkurat nå): Altså... Det var sinnapynten sin, det! 2
Leonaen Skrevet fredag kl. 22:18 #20 Skrevet fredag kl. 22:18 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Anonymkode: 1768e...f6c 🤢🤢🤢 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå