AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:05 #21 Skrevet søndag kl. 19:05 Skar du biffen med eller mot fibrene? Anonymkode: d5c52...1ec 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:47 #22 Skrevet mandag kl. 18:47 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skar du biffen med eller mot fibrene? Anonymkode: d5c52...1ec Det synes jeg er vanskelig å avgjøre. Men når biffstykket er langstrakt er det vel mest naturlig og skjære stykker fra kortenden og "innover". Det virker merkelig å skjære langs hele stykket, da blir en bit ca 15 cm langt. Anonymkode: 9605e...d0e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:53 #23 Skrevet mandag kl. 18:53 AnonymBruker skrev (På 7.12.2025 den 19.24): Min lokale reko-ring selger ytre og entercote til rundt 850 kr kiloen. Det er litt dyrt synes jeg. Anonymkode: 9605e...d0e Vet, helt sykt. Jeg kan få ekte Higland cattle (fra scotland) hos min lokale slakter billigere en tilsvarende kjøttstykke hos min lokale rekorng. Eller det som er mest gøy. Var halv pris på kjøtt fra kalv på bunnpris en hva bonden solgte den til på rekoring. Rekoring er sykt dyrt. Greit nok at man skal støtte den lokale bonden, men når jeg kan få kjøtt fra nøyaktig samme dyret til halve prisen i ferskvaren til bunnpris som om jeg kjøpte rett fra bonden er noe galt Rekoring er for folk som har alt for mye penger. Anonymkode: 2b183...afb
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:40 #24 Skrevet onsdag kl. 22:40 prøvde å finne Rekoringen i bergen men da må jeg visst ha konto på Facebook for å finne.. jeg har ikke Facebook. Anonymkode: 5d43e...a2e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:02 #25 Skrevet torsdag kl. 06:02 AnonymBruker skrev (7 timer siden): prøvde å finne Rekoringen i bergen men da må jeg visst ha konto på Facebook for å finne.. jeg har ikke Facebook. Anonymkode: 5d43e...a2e Jeg har opprettet FB-konto bare for å handle på Reko. Det går fint an. Anonymkode: 4ced6...89a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:23 #26 Skrevet torsdag kl. 06:23 AnonymBruker skrev (7 timer siden): prøvde å finne Rekoringen i bergen men da må jeg visst ha konto på Facebook for å finne.. jeg har ikke Facebook. Anonymkode: 5d43e...a2e Jeg bruker hovedsakelig facebook til Reko, samt å følge med på lokale lag og aktiviteter. Reko i Bergen er veldig bra, og med mange lokasjoner. Handler alt av kjøtt, kylling og egg derfra, og grønnsaker i sesong. Anonymkode: 61829...cb2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:38 #27 Skrevet torsdag kl. 06:38 AnonymBruker skrev (På 7.12.2025 den 19.24): Min lokale reko-ring selger ytre og entercote til rundt 850 kr kiloen. Det er litt dyrt synes jeg. Anonymkode: 9605e...d0e Var ikke litt men mye dyrt. Anonymkode: 7a704...dc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå