AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg var på jobbintervju for en 20% stilling. Fikk tilbud om jobben og visste på forhånd at jeg måtte gå både dag, kveld og helg. Når jeg fikk kontrakten var det kontrakt for tilkallingsvikar. Noe heg stusset litt på. Ba også om å få se turnusen først, det sa de jeg skulle få men fikk aldri det. Nå har de da satt meg opp fast hver tredje helg men ingenting utenom det (som ikke tilsvarer med den 20% jeg søkte på, det skulle jo være 1-2 dager i uka også). Og jeg kjenner egentlig litt på at jeg føler det var ikke dette jeg så for meg. Kan jeg bare si at dette var ikke helt det jeg så for meg og trekke meg? Anonymkode: 246e1...92a
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Du har ut fra jeg forstår ikke signert kontrakten. Da takker du bare nei til den. Anonymkode: fb1c4...104
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Så du fikk ikke 20% stilling på kontrakten når du søkte for fast 20% stilling? Useriøst og rødt flagg, trekk deg. Anonymkode: 99610...828
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har ut fra jeg forstår ikke signert kontrakten. Da takker du bare nei til den. Anonymkode: fb1c4...104 Jo jeg signerte selv om jeg syns det var litt rart. Tenkte kanskje jeg fikk noe annet senere siden jeg skulle få se turnusen. Anonymkode: 246e1...92a
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Men jeg mener det sto i kontrakten at som tilkallingsvikar var man ikke pliktig til å si ja til noen vakter eller få noen vakter så da kan de vel heller ikke kreve jeg skal gå fast hver tredje helg. Anonymkode: 246e1...92a
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #7 Skrevet 28 minutter siden 20% stilling er gjerne hver 3.helg. En er ofte ringevikar i tillegg. Anonymkode: 411b1...9c7
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #8 Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jo jeg signerte selv om jeg syns det var litt rart. Tenkte kanskje jeg fikk noe annet senere siden jeg skulle få se turnusen. Anonymkode: 246e1...92a Om du har signert kontrakten, må du si opp stillingen. Anonymkode: fb1c4...104
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå