AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Skrevet 5. desember Når slutter man å være slapp og sliten ved forkjølelse? Har vært forkjøla i en uke og sliten og slapp i en uke. Men når tar det slutt? Orker ikke å gjøre noe i huset fordi har null energi. Anonymkode: d3866...34a
AnonymBruker Skrevet 5. desember #2 Skrevet 5. desember 2-3 uker er vel normalen Så kan man få flere virus mens man venter på å bli frisk da Så da kan man jo hangle i månedsvis. Er selv endelig helt frisk føles det som, og jeg har sikkert hanglet i en måned nå. Men i går og i dag - virker alt normalt Anonymkode: 97b39...85b 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember #3 Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når slutter man å være slapp og sliten ved forkjølelse? Har vært forkjøla i en uke og sliten og slapp i en uke. Men når tar det slutt? Orker ikke å gjøre noe i huset fordi har null energi. Anonymkode: d3866...34a Lørdag kl 12.22 Anonymkode: 0eda9...3a5
AnonymBruker Skrevet 5. desember #4 Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 2-3 uker er vel normalen Så kan man få flere virus mens man venter på å bli frisk da Så da kan man jo hangle i månedsvis. Er selv endelig helt frisk føles det som, og jeg har sikkert hanglet i en måned nå. Men i går og i dag - virker alt normalt Anonymkode: 97b39...85b Jeg må ha energi fordi må ut med hunden. Men er sliten og slapp på tur og så vidt jeg orker å gå men må jo. Anonymkode: d3866...34a
AnonymBruker Skrevet 5. desember #5 Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Lørdag kl 12.22 Anonymkode: 0eda9...3a5 Så bra. Det er ikke så lenge til. Anonymkode: d3866...34a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå