Gå til innhold

Fremhevede innlegg

astridb1982
Skrevet (endret)

Hei kvinner, jeg er en mann på 40+ som har vært skilt i to år. Etter en del tvil har jeg omsider fått meg en Tinder konto, men jeg opplever at jeg får relativt lite respons, i hvert fall fra kvinner som er i min målgruppe. Jeg har et attraktivt utseende - både kropp og ansikt, og har har helt greie bilder som viser meg i forskjellige situasjoner. Ikke noe vulgært eller frastøtende. Bioen er enkel og beskriver hva som er viktig for meg, hva jeg søker etter, og hva som karaktersierer meg. Jeg må innrømme at den manglende responsen overrasker meg, og jeg finner det faktisk litt skuffende. Ønsker derfor litt mer visdom om hva dere kvinner søker etter og hva dere legger merke til når dere er på dating apper.

Endret av astridb1982
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanskelig å gi råd uten og ha sett profilen din...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
astridb1982 skrev (2 timer siden):

Hei kvinner, jeg er en mann på 40+ som har vært skilt i to år. Etter en del tvil har jeg omsider fått meg en Tinder konto, men jeg opplever at jeg får relativt lite respons, i hvert fall fra kvinner som er i min målgruppe. Jeg har et attraktivt utseende - både kropp og ansikt, og har har helt greie bilder som viser meg i forskjellige situasjoner. Ikke noe vulgært eller frastøtende. Bioen er enkel og beskriver hva som er viktig for meg, hva jeg søker etter, og hva som karaktersierer meg. Jeg må innrømme at den manglende responsen overrasker meg, og jeg finner det faktisk litt skuffende. Ønsker derfor litt mer visdom om hva dere kvinner søker etter og hva dere legger merke til når dere er på dating apper.

Jeg hadde også vært litt skeptisk til en mann som het Astrid..😏

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig at menn ikke får særlig med respons på Tinder. Det kan du skylde på dine makemenn for. For de har ødelagt seriøsiteten og gitt kvinner stygga på menn generelt, fordi de sender dickpicks, sexforespørsler, bedriver tøm-og-røm osv. Og slik har menn holdt på å åresvis nå. 

Med andre ord er du sett på som "en av dem" til det motsatte er bevist. Problemet er at du blir oversett av de aller fleste fra før av, fordi du ikke er så attraktiv som du selv tror du er i blant mange hundre eller tusen andre menn i samme kortstokke som deg selv.

Men ikke gi opp håpet. Du trenger bare match fra ei. Den ene som ønsker å gi deg mulighet til å motbevise henne. Det er nok med den ene, ikke sant? 

Anonymkode: 918f3...02f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
  • Få hjelp til å få tatt noen gode bilder av deg.

Gjerne i ulike settinger. 
Ansiktet ditt bør være tydelig, uten å være tildekket av briller, skjerf, lue, caps, hatt, osv.

• Hvis du er over 180 opplys gjerne om det

( Jeg driter i slikt, men jeg vet at det er et krav for mange kvinner )

• Opplys gjerne om at du har barn og hvor gamle barna dine er.

Du trenger ikke å skrive at «Barna mine vil alltid komme først».

• Vil du ha barn eller er ferdig med å få barn - huk av for svaralternativet som passer for deg. 
    Det er ofte viktig for både de som vil ha barn og for de som ikke vil ha barn. 

• Fortell gjerne om hva du liker å gjøre på fritiden, men hvis det stort sett går i jakt, fiske, golf og terrengsykling 

- kanskje du kan legge vekt på at det er fint om man har litt ulike interesser? 

Det finnes helt sikkert mange kvinner som veldig gjerne blir med på jakt, fisketurer, golf og terrengsykling, 
men men veldig mange står over. 

• Har du en profesjonsutdanning opplys gjerne om den, men det er ikke et krav at du opplyser om hvor du jobber eller hvilken stillingstittel du har. 

• Bruk gjerne humor, men vær forsiktig med noe som kan tolkes som «å sparke nedover».

• «Ønskelista» di over hva du ser etter i en partner bør være realistisk
    og bør stå i forhold til hva du selv «bringer til bordet». 

Ting som er rene selvfølgeligheter kan du droppe. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er målgruppen din?

Det skriver du ingenting om, og det vil ha noe å si for hvordan du bør fremstille deg. 

Btw, jeg er kvinne og opplevde det samme som deg. Lite respons på tinder, men null problem å møte menn IRL. 

Er ikke fotogen.

Anonymkode: 8f37b...d87

AnonymBruker
Skrevet

All verdens med bra bilder hjelper ikke, så lenge de få ekte kvinnene der inne ikke får opp profilen din.

Det er få kvinner, og tusenvis av menn. 

Anonymkode: e0618...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...