AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Fikk nylig en mail fra Perx, der det sto mye om at de sliter for tiden. Hvordan skal vi som er kunder (låner ut penger) der tolke veien videre? Bør jeg ta ut de pengene som står der? Er det mulig at de pengene som er investert for tiden går tapt? Anonymkode: a1001...894
newman01 Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden https://e24.no/boers-og-finans/i/5pJPqe/avskiltet-av-finanstilsynet-har-aldri-bevisst-brutt-eller-omgaatt-lovverket Kan være lurt å vurdere å rømme skuta
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Har du penger der må du ta dem ut så fort som mulig. Konkursen er rett rundt hjørnet. Anonymkode: 16542...4a8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Bare å komme seg ut så fort man kan. En stor skandale hele greia. Anonymkode: da554...306
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Det er ikke Perx som sitter på pengene, men en tredjepart. Om Perx går under så overtar et advokatfirma ansvaret for inndrivning av pengene, Så disse vil komme på samme viset Som om perx overlever. Det er snakk om ca 3 mill dem trenger i driftsmidler etter at E24 hamra løs på firmet. Må si at jeg er skuffet at dem ikke gikk etter fundingpartner også. Fundingpartner er mye værre en perx. Selv håper jeg perx overlever. Har veldig god netto avkastning hos dem. Og jeg er ikke bekymret om dem går under. Pengene vil komme tilbake uansett siden det er et advokatkontor som "eier" lånene og panten, og ikke perx som firma. Så om perx går under vil advokatkontoret overta indrivning på normalt vis og utbetaling fordeles til investorene Anonymkode: ea2ae...9d4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er ikke Perx som sitter på pengene, men en tredjepart. Om Perx går under så overtar et advokatfirma ansvaret for inndrivning av pengene, Så disse vil komme på samme viset Som om perx overlever. Det er snakk om ca 3 mill dem trenger i driftsmidler etter at E24 hamra løs på firmet. Må si at jeg er skuffet at dem ikke gikk etter fundingpartner også. Fundingpartner er mye værre en perx. Selv håper jeg perx overlever. Har veldig god netto avkastning hos dem. Og jeg er ikke bekymret om dem går under. Pengene vil komme tilbake uansett siden det er et advokatkontor som "eier" lånene og panten, og ikke perx som firma. Så om perx går under vil advokatkontoret overta indrivning på normalt vis og utbetaling fordeles til investorene Anonymkode: ea2ae...9d4 Så du tror advokaten jobber gratis? Han får lønn fra Perx nå. Hvis Perx går konkurs, lønner de ham ikke lenger. Hvor tror du lønna hans skal komme fra da? Anonymkode: 16542...4a8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så du tror advokaten jobber gratis? Han får lønn fra Perx nå. Hvis Perx går konkurs, lønner de ham ikke lenger. Hvor tror du lønna hans skal komme fra da? Anonymkode: 16542...4a8 Dette advokatkontoret har påtatt deg å være garantister om Perx går under. Så det selskapet er faktisk forpliktet til å overta jobben. Så det har ikke noe å si. Dem vil ta få pengene sine på gebyrene låntagerne betaler nå, som perx får. Og dette er også automatiserte systemer, så advokatkontoret trenger ikke jobbe aktivt. Pengene kommer inn på konto, og systemene fordeler pengene helt automatisk som nå. Ingen forandring verken for utlånere eller lånetagere. Samme kontonr og KID siden Perx ikke sitter på denne kontoen men et tredjeparsfirma som gjør det. (husker ikke navnet men er en betalingsformidler som behandler inn og utbetalinger og har pengene på bok før det fordeles) Så for deg som utlåner har det fint lite å si. De som taper penger er aksjonærene i perx. (som faktisk er ganske mange) Kanskje faktisk sette seg inn i en sak før du er så bastant? Anonymkode: ea2ae...9d4
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #8 Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette advokatkontoret har påtatt deg å være garantister om Perx går under. Så det selskapet er faktisk forpliktet til å overta jobben. Så det har ikke noe å si. Dem vil ta få pengene sine på gebyrene låntagerne betaler nå, som perx får. Og dette er også automatiserte systemer, så advokatkontoret trenger ikke jobbe aktivt. Pengene kommer inn på konto, og systemene fordeler pengene helt automatisk som nå. Ingen forandring verken for utlånere eller lånetagere. Samme kontonr og KID siden Perx ikke sitter på denne kontoen men et tredjeparsfirma som gjør det. (husker ikke navnet men er en betalingsformidler som behandler inn og utbetalinger og har pengene på bok før det fordeles) Så for deg som utlåner har det fint lite å si. De som taper penger er aksjonærene i perx. (som faktisk er ganske mange) Kanskje faktisk sette seg inn i en sak før du er så bastant? Anonymkode: ea2ae...9d4 Hehe, hva hindrer advokatkontoret i å gå konk også? Anonymkode: da554...306
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå