Gå til innhold

Kan vi ha en egen tråd om solkremer? Hvilke liker du, hvilke liker du ikke, andre tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å finne en god solkrem syns jeg er vanskelig, og kan være fint å ha et felles sted der vi deler erfaringer, tips til gode solkremer osv.

Min favoritt om sommeren når jeg turer og blir svett er La Roche Posay Anthelios uvmune 50+, jeg har foreløpig ikke blitt solbrent når jeg brukt denne. Jeg går som regel kortere turer, om jeg vet jeg vil være lenger enn et par timer ute så tar jeg den med og påfører på nytt i løpet av turen. 
869481-Bilde-LRP-anthelios-uvmune-ultralett-SPF50-.jpg-pearl866x?context=bWFzdGVyfGltYWdlc3w1MDM4M3xpbWFnZS9qcGVnfGFXMWhaMlZ6TDJnNFppOW9OVEF2TVRBNE5EQTFOek0xTnpVeE9UZ3VhbkJufGY2N2FhODQ3MWE2ZDUyMzAyZmRlMmY2YzkzNDBjY2U2ZjRhZjU1MmQ5ZmQ4MmY5ZjNiZDZhYWI5MjQ0MDYwNDE

Når det kommer til solkrem for hverdag har jeg slitt litt med å finne en som føles som fuktighetskrem på huden, og som i tillegg ikke gjør meg blank og "ekkel". Mange solkremer er slik på min hud, til og med de tilpasset fet hud. Etter å ha hørt mye skryt om SKIN1004 Madagascar Centella Sun serum har jeg endelig prøvd den og jeg forstår "hypen" rundt denne veldig godt, den er fantastisk! Føles lett og god på huden, blir ikke blank osv. Kjempe god! 

Vitt tube med blåa accenter, märkt Madagascar Centella hudserum. Innehåller vatten och centellaoch extract. Elegant design.

Anonymkode: 2cd1c...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte tilfeldigvis denne solkremen i sommer og hadde den med på tur nå, og du verden den var helt fantastisk og den beste jeg har prøvd gjennom mange år. Jeg er veldig vanskelig med solkrem da jeg hater at krem er klissete og lukter mye, men denne satt som støpt hele dagen, var ikke fet eller klissete og vi ble ikke solbrente tross mye bading og mye soling. 

images?q=tbn:ANd9GcQGYwj3m3-0RyHrg0yOErUXWBXe-pIzjDN_Amt2AAS3Q8o7N4HLhttps://www.med24.no/personlig-pleie/solkrem/derma-kids-solkrem-spf50-150-ml

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...