AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Vi har møttes via fetlife. Truffet hverandre 4 ganger. Kjent hverandre snart 3 måneder.Jeg liker han veldig godt, men han kom i sommer ut av ett forhold og virker ikke som om han vil binde seg med det første. Noe som er helt ok for meg. Vi er ikke eksklusive. Vi har hatt mye kontakt i perioder, andre perioder mindre. Han steppet opp da jeg var skikkelig lei meg over en jeg hadde møtt som det skar seg med. Ringte,var skikkelig fin og støttende. Så møttes vi igjen, og kontakten ble mindre etterpå. Er det innafor å spørre hv han ser for seg og om han tenker jeg burde se etter andre relasjoner?merker jeg blir lei meg og venter på en melding, så hører jeg ganske lite.. Anonymkode: 576cc...a41
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden At han ikke ønsker å binde seg er vel svar på om du bør se etter andre relasjoner. Jeg hadde i alle fall ikke spurt i en periode med lite kontakt, det er liksom også svar i seg selv. Anonymkode: acf04...e3e 8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Du er bare en mellomlanding. Anonymkode: 8672f...470
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Selvfølgelig møter du han og inviterer til en avklarende samtale rundt intensjoner rundt kontakten deres. Fortell han hvor du er og hvor du vil, søker du partner så forteller du han det. Anonymkode: d3be6...6e4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Har han gitt deg noe som helst antydning til at han ønsker noe seriøst med deg? Å være støttende når du er lei deg er ikke nok, i hvert fall ikke når det var lite kontakt både før og etter. Det er bare å være et hyggelig medmenneske, noe man kan være uten en romantisk interesse. Mener det på best mulig måte altså, poenget mitt er at jeg ikke ville spurt fordi det i mine øyne virker ganske avklart allerede utifra det du skriver. Anonymkode: 7d5e3...c9e
Btw Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden (endret) Hvis du i det hele tatt lurer og føler behov for å spøre så er han 100% ikke interessert. Det er best å gå videre og spar deg ydmykelsen av å i det hele tatt å måtte spøre ❤️ Endret 4 timer siden av Btw
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi har møttes via fetlife. Truffet hverandre 4 ganger. Kjent hverandre snart 3 måneder.Jeg liker han veldig godt, men han kom i sommer ut av ett forhold og virker ikke som om han vil binde seg med det første. Noe som er helt ok for meg. Vi er ikke eksklusive. Vi har hatt mye kontakt i perioder, andre perioder mindre. Han steppet opp da jeg var skikkelig lei meg over en jeg hadde møtt som det skar seg med. Ringte,var skikkelig fin og støttende. Så møttes vi igjen, og kontakten ble mindre etterpå. Er det innafor å spørre hv han ser for seg og om han tenker jeg burde se etter andre relasjoner?merker jeg blir lei meg og venter på en melding, så hører jeg ganske lite.. Anonymkode: 576cc...a41 Han var støttende når du var skikkelig lei deg fordi det skar seg mellom deg og en ANNEN? Og nå synes du det er naturlig å spørre ham hva han ser for deg ang dere to? Altså... Anonymkode: ac3c9...bb4 3 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han var støttende når du var skikkelig lei deg fordi det skar seg mellom deg og en ANNEN? Og nå synes du det er naturlig å spørre ham hva han ser for deg ang dere to? Altså... Anonymkode: ac3c9...bb4 Vi møtte begge andre,da han gjorde det samme,så gjorde jeg det selv også. Hadde vært annerledes om han kun var med meg Anonymkode: 576cc...a41
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi møtte begge andre,da han gjorde det samme,så gjorde jeg det selv også. Hadde vært annerledes om han kun var med meg Anonymkode: 576cc...a41 Sikkert.... Anonymkode: 8672f...470
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden noen ganger... 🤦♀️ noen ganger tenker jeg det ikke er håp for menneskene... Anonymkode: f6931...3c0 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Jeg trodde ingen var seriøse på Fetlife, men var der for å finne andre med seksuelle fetisjer? Uansett, det er ALLTID innafor å spørre hvilke intensjoner andre folk har når dere har noe pågående. La det være en huskeregel: Alltid. Anonymkode: 2da69...efb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Dette akjønner jeg ingenting av. Det virker jo helt fjernt å ta den samtalen med han? 😅 Dere har møtt andre mellom gangene dere har møttes og har jo ikke en "sånn" relasjon hvor man tar den samtalen overhodet virker det som? Blir som å spørre en random på butikken nesten jo. 🤣 Ikke drit deg ut. Anonymkode: 80ba3...300
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Hvorfor bruker du andre ukjente som din emosjonelle søppelbøtte? Ganske vittig egentlig, du melder deg inn på fetlife og ender opp med å trøste ei som har blitt såret av en annen derfra. Det ble den sexfesten liksom 😂 Anonymkode: edc9d...dae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå