Gå til innhold

Vask nedentil guttebarn

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville vært forsiktig med å trekke tilbake forhuden og styre med penisen til en så stor gutt. Med mindre gutten har en sykdom som gjør at han ikke kan klare det selv, er det på tide at han får ha litt privatliv og vasker seg selv.

For øvrig trenger man normalt ikke å vaske under forhuden. La den være.

Anonymkode: b6d8f...d7f

Eg er jo godt vaksen.  eg vasker penis hver gang eg har tisset. Men bruker ikke såpe hver gang da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Soft mann skrev (1 minutt siden):

Eg er jo godt vaksen.  eg vasker penis hver gang eg har tisset. Men bruker ikke såpe hver gang da

Jeg har lært opp min gutt til å tørke av dråpene som henger igjen etter at han har tisset, men å vaske seg (med klut?) hver gang man har tisset er unødvendig. Eller putter du den i vasken og skyller den under kranen?

Skrevet
Gaia skrev (11 minutter siden):

Jeg har lært opp min gutt til å tørke av dråpene som henger igjen etter at han har tisset, men å vaske seg (med klut?) hver gang man har tisset er unødvendig. Eller putter du den i vasken og skyller den under kranen?

Har den i vasken ja.

uansett hvor mye enn tørker siste dråpe kommer det alltid en ny😅, de er min erfaring. Men når eg vasker/skyller den, da er ikke det et problem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er delvis et legitimt spørsmål, for som kvinne har jeg jo kun erfaring med partneres penis, etter pubertet. Så at man lurer på hva som er rett ang det motsatte kjønn er jo ikke så rart.

Anonymkode: 5fbba...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...