AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #1 Skrevet 5. desember 2025 Har en gutt i 2. klasse som jeg er alene med. Hvordan vasker man egentlig nedentil? Kan man trekke tilbake forhud? Anonymkode: 137c5...216
Scoops Skrevet 5. desember 2025 #3 Skrevet 5. desember 2025 Når min sønn gikk i 2.klasse vasket han seg selv. Jeg sa bare at han måtte huske og vaske seg nedentil . 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #4 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har en gutt i 2. klasse som jeg er alene med. Hvordan vasker man egentlig nedentil? Kan man trekke tilbake forhud? Anonymkode: 137c5...216 Ikke før pubertet vanligvis Anonymkode: c1cd7...888 1
Purple_Pixiedust Skrevet 5. desember 2025 #5 Skrevet 5. desember 2025 Ungene har vasket seg selv, med veiledning i den alderen. 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #6 Skrevet 5. desember 2025 Ikke vask en 8- åring! Det klarer han fint selv. Ikke trekke tilbake forbud før den løsner mer i puberteten Anonymkode: c1f7d...79b 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #7 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en gutt i 2. klasse som jeg er alene med. Hvordan vasker man egentlig nedentil? Kan man trekke tilbake forhud? Anonymkode: 137c5...216 Første gang du skal vaske han eller? Du vasker på helt vanlig måte, men hvorfor har du ikke lært han å vaske seg selv? Anonymkode: 4f54a...db0 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #8 Skrevet 5. desember 2025 Her vasker 8 åringen seg selv. Det har han gjort noen år nå. Både shampoo og kropp. Anonymkode: 5de0c...e33 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #9 Skrevet 5. desember 2025 Har du aldri vasket barnet ditt? Anonymkode: ab4cf...021 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #10 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du aldri vasket barnet ditt? Anonymkode: ab4cf...021 Har 3 gutter. De klarte fint å vaske tissen sin fra 5 års alder.... Anonymkode: 5de0c...e33 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #11 Skrevet 5. desember 2025 Så klart du skal (forsiktig) trekke tilbake forhud og vaske der også. Dessuten risikerer han trang forhud med årene hvis dette ikke gjøres. Men dette burde du ha gjort for flere år siden og lært han til å gjøre selv nå. Anonymkode: b6eec...150
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #12 Skrevet 5. desember 2025 Du skal da ikke trenge å vaske en så stor gutt selv det klarer han helt fint selv. Lærte min at han ikke skulle tvinge forhuden vekk men sa at han skulle vaske så godt han kunne. Det har aldri vært et problem, husker ikke helt når forhuden kunne trekkes tilbake men husker at han kom kjempefornøyd og sa at nå var det skjedd. Hvis jeg ikke husker feil så var han rundt 11-12 da. Vi er veldig åpne her i hus, husker første gang han kom og sa han var blitt mann og for han hadde funnet et mikroskopisk kjønnshår. Kanskje gutteboka kan være noe for både store og små. Anonymkode: df278...051 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #13 Skrevet 5. desember 2025 De fleste kan ikke trekke forhuden tilbake så tidlig, mer vanlig rundt pubertet. Han skal la den være til den kan trekkes tilbake, ikke tvinge den. Og la for all del ungen vaske seg selv. Anonymkode: 55b97...400 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #14 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 12.02): Har en gutt i 2. klasse som jeg er alene med. Hvordan vasker man egentlig nedentil? Kan man trekke tilbake forhud? Anonymkode: 137c5...216 Jeg har hørt den ikke skal trekkes tilbake? Har iallfall aldri gjort det på mine gutter. I 2.klasse vasket de seg selv, men fra de var nyfødt til de klarte det selv, vasket jeg hver morgen. Brukte en myk klut med vann og mild såpe og vasket. Vasket godt inni alle sprekker, på tiss og pung, og rumpa også. Jobber i barnehage, og det er så få som vasker barna sine! Det lukter stramt av de, spesielt bleiebarn. Går ikke å lukter på de så klart, men det lukter når de skal på do og skal ha hjelp, eller jeg tar av bleier. Anonymkode: 8967c...0a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #15 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hørt den ikke skal trekkes tilbake? Har iallfall aldri gjort det på mine gutter. I 2.klasse vasket de seg selv, men fra de var nyfødt til de klarte det selv, vasket jeg hver morgen. Brukte en myk klut med vann og mild såpe og vasket. Vasket godt inni alle sprekker, på tiss og pung, og rumpa også. Jobber i barnehage, og det er så få som vasker barna sine! Det lukter stramt av de, spesielt bleiebarn. Går ikke å lukter på de så klart, men det lukter når de skal på do og skal ha hjelp, eller jeg tar av bleier. Anonymkode: 8967c...0a8 Jeg er også alene, med en liten gutteflokk, så det er mye jeg har måtte lest meg frem til😅 De tør ikke spørre sin far om puberteten eller andre spørsmål det hadde vært naturlig at pappan tok seg av, men meg spør de om alt❤️ Anonymkode: 8967c...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 18.10): Har 3 gutter. De klarte fint å vaske tissen sin fra 5 års alder.... Anonymkode: 5de0c...e33 Det gjorde min sønn også. Jeg lærte han hvordan det skulle gjøres, og minnet han på det hver gang han skulle dusje. De skulle jo dusje på skolen fra og med første klasse, så det måtte han greie selv i den alderen. Anonymkode: 49978...513
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.12.2025 den 13.24): Jeg har hørt den ikke skal trekkes tilbake? Har iallfall aldri gjort det på mine gutter. I 2.klasse vasket de seg selv, men fra de var nyfødt til de klarte det selv, vasket jeg hver morgen. Brukte en myk klut med vann og mild såpe og vasket. Vasket godt inni alle sprekker, på tiss og pung, og rumpa også. Jobber i barnehage, og det er så få som vasker barna sine! Det lukter stramt av de, spesielt bleiebarn. Går ikke å lukter på de så klart, men det lukter når de skal på do og skal ha hjelp, eller jeg tar av bleier. Anonymkode: 8967c...0a8 Enig.. får helt vondt av de stakkars små. Det er alltid de samme barna, og jeg får så lyst å bare ta de med til personaldusjen og dusje dem.. Anonymkode: 25211...ff4
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden Jeg vet ikke med forhud siden det ikke er her, men jeg har lært ham å vaske seg selv. Det er ingen lukt nedentil, og han bruker kanne med lunket vann og litt parfymefri såpe som han heller over området når han sitter på do. Før det vasket jeg bare med klut om han ikke dusja. Anonymkode: 25211...ff4
Soft mann Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 15.55): Ikke før pubertet vanligvis Anonymkode: c1cd7...888 Hvorfor så seint?
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #20 Skrevet 16 timer siden Jeg ville vært forsiktig med å trekke tilbake forhuden og styre med penisen til en så stor gutt. Med mindre gutten har en sykdom som gjør at han ikke kan klare det selv, er det på tide at han får ha litt privatliv og vasker seg selv. For øvrig trenger man normalt ikke å vaske under forhuden. La den være. Anonymkode: b6d8f...d7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå