AnonymBruker Skrevet i går, 10:42 #1 Skrevet i går, 10:42 I det siste har jeg røkt mer enn vanlig og tunga svir. Det skjer bare når jeg røyker mye, mer enn sju sigaretter. Anonymkode: 7fc6d...205
AnonymBruker Skrevet i går, 10:47 #2 Skrevet i går, 10:47 Da røyker du under 7 sigaretter. Problemet løst. Anonymkode: 130b1...d54
AnonymBruker Skrevet i går, 10:54 #3 Skrevet i går, 10:54 Hva er spørsmålet? Du har jo selv løsningen. Anonymkode: 7fc75...fea 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 11.54): Hva er spørsmålet? Du har jo selv løsningen. Anonymkode: 7fc75...fea Lurte på om det kan være kreft eller noe alvorlig siden jeg aldri har opplevd det før. Vet at folk som snuser har økt risiko for kreft i munnen. ts Anonymkode: 7fc6d...205
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lurte på om det kan være kreft eller noe alvorlig siden jeg aldri har opplevd det før. Vet at folk som snuser har økt risiko for kreft i munnen. ts Anonymkode: 7fc6d...205 Herregud,- bare slutt å røyke🤮 Anonymkode: 49a18...f84
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Det er sikkert sopp på tunga. Det svir noe forferdelig. Ikke alltid det synes noe fysisk. Anonymkode: c33c4...c69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå