AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Helt fint eller ikke til å bruke nøytrale half zip ullundertrøyer som dette med t-skjorte/topp under til hverdagslige sammenhenger som vanlig overdel? Som handling, henting av barn, kaffe hos svigers osv. Anonymkode: a11b8...342
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Jeg liker det, så tenker litt hvorfor ikke? Anonymkode: 7e04b...7f3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Skal dette brukes under noe?? Anonymkode: cadb7...691 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Hvorfor ikke? Selv sverger jeg vinterstid til kun merino fra Cubus, og tykke strikkagensere utenpå det. Jeg bor i det, rett og slett. Anonymkode: fb2d2...d2e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Nei, ikke pent, hvertfall ikke på jobb og ute blant folk. Anonymkode: fea8c...c04
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Selvsagt kan du det. Anonymkode: 84d71...5d7
Morpheus Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Jeg gjør det ofte. Er det slik helt vanlig ulltrøye eller superundertøy som ikke ser så fancy ut, har jeg en kul T-skjorter over.
Grønnsaksvaffel Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Jeg kunne brukt det under jakke på handling eller ved henting i barnehage, men jeg ville kledd meg penere hvis jeg skulle på kaffebesøk til svigers.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Jeg ville ikke valgt sånne sporty zipneck-versjoner til hverdags. Jeg bruker ulloverdeler hver dag fra høst til vår, men da mer disse typene: Calida True Confidence Shirt Short Sleeve - T-skjorter - Klær - Timarco.no Ulltrøye/ullgenser dame, 34/36 | Nøstebarn Ulltrøye med høy hals til dame fra Pierre Robert Anonymkode: 24fc1...275
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Til fritidsbruk som lister opp ok, jobb ikke. Anonymkode: 7002b...063
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #13 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Til fritidsbruk som lister opp ok, jobb ikke. Anonymkode: 7002b...063 Ikke greit hvis man jobber i barnehage, som budbilsjåfør, snekker, maskinfører, lagermedarbeider f.eks mener du altså? Anonymkode: a11b8...342
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå