AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:10 #1 Skrevet torsdag kl. 20:10 I det siste har jeg fått veldig mange spørsmål føler jeg om hva ditt og datt koster.. er det normalt??? kjøpt ny bil siden den gamle tok kvelden. Fått en god del kommentar som.. hva helt ny! Hva kostet den? Tok en større tatto på armen. Wow den var tøff hva kostet den? Ny på håret, hvilken frisør bruker du og hva betalte du? Jeg har relativt langt hår og tok striper. Folk virker veldig opptatt av hva ting koster fortiden.. eller er jeg bare ekstra obs på dette nå… Anonymkode: fdac9...6db
AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #2 Skrevet i går, 12:53 Skjønner meg ikke på folk som reagerer på at folk spør om priser. Det er ikke hemmelig skjult informasjon. Slutt å vær så hårsår. Anonymkode: 5ff25...aa9 5 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 #3 Skrevet i går, 12:57 Det er da helt normalt, og slike spørsmål har jeg alltid fått. Kommer det en ny ting folk ikke har lov å spørre om mon tro, fordi det kan krenke noen? Det som imidlertid er endret, er dette greiene til folk som blir helt stresset hvis noen spør om helt normale ting... Anonymkode: e90c9...e09 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:03 #4 Skrevet i går, 13:03 Helt vanlig spørsmål med andre ord. Anonymkode: 2c613...eed 1
Ullvott Skrevet i går, 13:05 #5 Skrevet i går, 13:05 Vanligvis tenker jeg ikke så mye på det. Men det er et par unntak: hvis veldig mange spør om det samme, eller hvis en og samme person alltid spør om hva noe kostet, som første reaksjon på at noen har kjøpt seg noe. Det kan kjennes litt irriterende. Jeg kan også spørre om pris, men bare hvis det er noe jeg ønsker meg eller tenkt å bruke penger på selv.
AnonymBruker Skrevet i går, 14:18 #6 Skrevet i går, 14:18 Jeg forstår ikke hvorfor noen har så stor interesse av hva noe en annen har kjøpt koster, med mindre man har tenkt å kjøpe tilsvarende selv. Hva skal man med den informasjonen ellers? Har de et Excel-ark hvor de plotter inn hva andre kjøper som de så kan studere med jevne mellomrom? «Nå har Birte kjøpt nye sko til kr. 2500, jeg ser også at hun kjøpe ny kåpe i januar til kr. 2000 og ny sofa i juni 2024 til kr. 15000.» Anonymkode: adee2...5d9 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå